logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان ابهر:

۴۰۰ ناظر بر فرآیند انتخابات ابهر نظارت می‌کنند

۴۰۰-ناظر-بر-فرآیند-انتخابات-ابهر-نظارت-می‌کنند
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان ابهر گفت: ۴۰۰ نفر ناظر در انتخابات ۱۱ اسفند نظارت بر فرآیند انتخابات مجلس و خبرگان را انجام می‌دهند.

صفت‌الله آقامیرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تلاش ما بر این است تا فضا و بستری را مهیا کنیم تا انتخابات ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری مردم و در کمال آرامش، امنیت و اقتدار برگزار شود.

بیشتر بخوانید

 وی تصریح کرد: سه نفر اعضای هیأت نظارت شهرستان با به کارگیری و کمک بیش از ۴۰۰ ناظر آموزش دیده بر روند انتخابات در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نظارت خواهند کرد، تا ان‌شاءالله با همکاری عوامل اجرایی شعب رأی‌گیری با شرایط مناسب انجام شود. 

 رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان ابهر گفت: اعضای هیأت نظارت در ماه‌های گذشته آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند تا بر فرآیند انتخابات نظارت کرده و در کنار هیأت اجرایی و بازرسی بتوانند مأموریت و مسئولیت خود را به درستی و شایستگی انجام دهند.

 آقامیرزایی از انتخابات به عنوان مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال بر چهار عنصر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات تاکید دارند که در این چهار مؤلفه باید همراهی و حضور آگاهانه مردم را به عینه شاهد باشیم.

وی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را عنصر مؤثر در ارتقای مشارکت و رقابت فعال نامزدها برشمرد و خاطرنشان کرد: سعی بر این است تا در ایام باقیمانده انتخابات رصد تحولات انتخاباتی نیز انجام شده و گزارش‌ها به صورت مستمر بر دفتر نظارت مرکزی و شورای نگهبان ارسال شود.

 این مسئول تصریح کرد: اسامی نامزدهای حوزه‌های انتخابیه توسط شورای نگهبان اعلام نهایی شده و طبق قانون یک هفته از سوم تا ساعت ۸ صبح، دهم اسفند زمان تبلیغات نامزدها است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان ابهر بیان کرد: امیدواریم با آگاهی و شعور مردم شهرستان همگام با مردم ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند انتخاباتی با مشارکت بالا رقم زده و جشن سیاسی باعظمت و باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر