logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۵۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی خیرین ابهری به مددجویان بهزیستی

کمک-بیش-از-۲-میلیارد-تومانی-خیرین-ابهری-به-مددجویان-بهزیستی
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: خیرین ابهری در سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد تومانی به مددجویان نیازمند را حمایت کردند.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: خیرین این شهرستان در سال‌جاری مبلغ نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی در قالب کمک هزینه درمان، مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری و بیش از یک میلیارد تومان به صورت غیرنقدی برای تأمین پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و  غیره جهت توزیع در بین مددجویان تحت پوشش، به واحد مشارکت‌های مردمی اهدا کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اقدامات خیرین در سال‌جاری بی‌نظیر و راهگشایی برای رفع محرومیت‌های جامعه هدف بهزیستی است. 

لطیفی بیان کرد: با توجه به گستردگی اهداف بهزیستی ارائه خدمات این سازمان تنها با اتکا به اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و باید زمینه جذب کمک‌های خیرین برای کمک به خدمات بهزیستی فراهم شود.   

رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: واحد مشارکت‌های مردمی جهت بهره‌مندی از مشارکت آحاد جامعه در راستای ارتقاء سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان، تلاش کرده به طرق گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کند.

این مسئول اظهار داشت: در همین راستا هر ساله به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه نسبت به اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش­‌های مختلف در زمان­‌ها و مناسبت­‌های گوناگون اقدام کرده است.

لطیفی تصریح کرد: همشهریان می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت ۶۲۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶ واریز و یا جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان ابهر به کارشناس مشارکت‌های مردمی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر