logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۵۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
سرپرست تیم اعزامی مسابقات شهرستان ابهر:

مسئولان کام پیروزی مسابقات بین‌المللی را به کام ما تلخ کردند

مسئولان-کام-پیروزی-مسابقات-بین‌المللی-را-به-کام-ما-تلخ-کردند
سرپرست تیم اعزامی مسابقات شهرستان ابهر گفت: مسئولان شهرستان ابهر با عملکرد ضعیف خود کام پیروزی مسابقات بین‌المللی را به کام ما تلخ کردند.

سیدصمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بنده به همراه معظم‌علی دودانگه نماینده سبک سوپرساباکی استان زنجان در تاریخ ۵ بهمن برای مسابقات قهرمانی اورآسیا با اعضای تیم ملی سبک فوق از باشگاه رزمی ایثار به نمایندگی از استان زنجان به مسابقات با مجوز رسمی شورای برون‌مرزی و امضاء رئیس فدراسیون اعزام شدیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یک ماه قبل از مسابقه با نامه‌نگاری‌ و هماهنگی‌هایی که توسط مربی تیم و رئیس هیأت رزمی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر انجام شده بود، رئیس هیأت اعلام کرد، بودجه نداریم ولی اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر قول وسیله نقلیه را دادند و متأسفانه در دقیقه نود روز چهارشنبه که بنده به همراه یکی از قهرمانان کارهای مسابقه جهت صدور حکم ورزشی، خودرو و ایاب و ذهاب را پیگیری می‌کردیم و فردا آن روز هم تعطیلات رسمی بود، رئیس اداره ورزش نیز ما را سرگردان کرد و به با شورای شهر ابهر و شهرداری نامه‌نگاری کرد که مسئول کمسیون ورزشی شورای شهر پاسخگو نبودند، به فرمانداری نیز مراجعه کرده و باز هم نتیجه‌ای حاصل نشد‌.

موسوی تصریح کرد: اما با همت مربی تیم با وسیله نقلیه شخصی خود و چون اداره حکم مسئولیت هم برای ما صادر نکرد به اعتبار استاد بدون حکم مأموریت به مسابقه اعزام شدیم و خوشبختانه با عناوین رنگارنگی همچون کمربند طلا و مدال طلا را کسب کردیم.

سرپرست تیم اعزامی مسابقات شهرستان ابهر گفت: سوال ما از رئیس اداره ورزش شهرستان این است که چرا دقیقه نود از دادن امکانات به ما خودداری کردند، مگر از قوانین مسابقات خبر ندارند که باید در زمان درست نامه‌نگاری‌ها صورت بگیرد تا برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرد، متأسفانه به گوشی خود نیز پاسخگو نبودند و ورزشکاران ما بدون بدرقه از سوی مسئولان به مسابقات اعزام شدند.

وی بیان داشت: ما از مسئولان انتظار داشتیم به احترام باشگاه ایثار که ایثارگری ۸ سال دفاع مقدس را یادآوری می‌کنید و بنام شهید مرتضی انباری حلقه صالحین تشکیل داده است در استقبال از تیم حضور پیدا می‌کردید یا باید ما هم سفارش شده مسئولان شهرستانی می‌بودیم تا حضور پیدا می‌کردید.

موسوی با اشاره به نارضایتی از مسئولان گفت: آنها حتی پیگیر مسابقه یا اعزام نشد تا بدانند که ما در چه شرایطی به این مسابقات اعزام شدیم، برف بسیار شدیدی می‌بارید اگر خدای نکرده اتفاق تلخ و ناگواری برای هر یک از ورزشکاران اعزامی می‌افتاد چه کسی باید پاسخگو می‌شد، آقای مدیر چرا در مراسم استقبال از قهرمانان که افتخار آفرینی کردند حضور نداشتید؟

وی افزود: آقایان مسئول نام باشگاه ورزشی ما ایثار است که برگرفته از فداکاری رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس است، جانبازی‌ها و جانفشانی‌های آنها را یادآوری و تداعی می‌کند، جوانان این باشگاه با هزینه شخصی که به مسابقات اعزام می‌شوند در حقیقت ایثار و فداکاری انجام می‌دهند.

این مربی ابهری عنوان کرد: این جوانان برای شهرستان ابهر افتخار کسب می‌کنند آیا مسئولین نمیخواهند و در نظر ندارند که با حمایت و پشتیبانی خود از این جوانان لایق و شایسته ایثار و فداکاری کرده و گاهی در آیین بدرقه و استقبال از این ورزشکاران جوان شرکت کنند تا قوت قلبی شود برای افتخار آفرینان این شهرستان که بدون حمایت مالی از طرف اداره ورزش و جوانان به مسابقات مهم اوراسیایی اعزام شدند، آقایان مسئول حداقل حرمت شهید را پاس بدارید و به احترام شهید مرتضی انباری که حلقه صالحین این باشگاه به نام شهید بزرگوار است دست ما را بگیرید.

این ورزشکار رزمی گفت: مربی تیم بعد از چند روزی از برگشت از مسابقات برای پیگیری امور اداری به اداره ورزش مراجعه می‌کند، به مربی تیم که در حقیقت ارباب رجوع اداره ورزش و جوانان ابهر بوده است حمله‌ور می‌شوند و لحظات سخت و دشواری را برای او به وجود می‌آورند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان بفرمایید شما در اداره ورزش چه کاره هستید که همکاران شما با یک پیشکسوت و قهرمان مسابقات آسیایی نماینده سبک و مربی ارزنده شهرمان رفتار زشتی را انجام می‌دهند، آیا این چنین رفتار زشتی شایسته اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر است، آیا با مربیان جوان و ورزشکاران تازه به دوران رسیده این‌گونه برخورد کنند انگیزه‌ای برای ادامه کار برای ورزش قهرمانی باقی می‌ماند.

سرپرست تیم اعزامی مسابقات شهرستان ابهر در ادامه تصریح کرد: از نظر اداری با این رفتار و کردار زشت کارمندان تحت‌امر خود چگونه برخورد کردید آیا به آنها تذکر دادید آیا آنها را به حراست اداره کل ورزش و جوانان هیأت تخلفات اداری معرفی کردید؟ و یا از کنار این بی‌حرمتی‌ها و دل‌شکستن‌ها به راحتی گذشتید؟ اداره‌ای که نمی‌تواند از مربیان خود و از ورزشکاران خود حمایت و پشتیبانی کند و یا هزینه‌ای برای نصب بنر ندارد بهتر آن است درب اداره را ببندید.

وی خاطر نشان کرد: اگر قرار بر این است تمام کارهای ورزشی و امورات اداری را خودمان انجام دهیم وسیله نقلیه را خودمان تهیه کنیم و خودمان نامه‌نگاری انجام دهیم فلسفه وجودی اداره ورزش و جوانان چیست؟ آیا غیر از هزینه تراشی برای دولت ثمره و نتیجه دیگری دارد؟ آیا اداره ورزش و جوانان فقط برای صدور و دریافت بیمه ورزشی سندیت دارد؟ لطفا درب اداره را ببندید و برای جمهوری اسلامی هزینه‌تراشی نکنید.

موسوی در پایان بیان داشت: از رسانه خبری موج رسا برای این همکاری صمیمانه با ورزشکاران و قهرمانان شهرستان ابهر تقدیر و تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر