logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۵۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان:

۸۷ درصد از پوشش شبکه تلفن همراه ماهنشان به اینترنت مجهز است

۸۷-درصد-از-پوشش-شبکه-تلفن-همراه-ماهنشان-به-اینترنت-مجهز-است
رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۸۷ درصد از پوشش شبکه تلفن همراه در ماهنشان به اینترنت نسل جدید مجهز است گفت: با این امکان ۹۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ماهشان تحت پوشش شبکه همراه اول مخابرات هستند.

عباس یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۸۷ درصد از پوشش شبکه همراه اول در سطح شهرستان دسترسی به اینترنت نسل سوم و چهارم امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مابقی روستاهای شهرستان ماهنشان تحت پوشش شبکه سایر اپراتورهای ارتباطی تلفن همراه از قبیل ایرانسل، های وب و غیره هستند تاکید کرد: ۹۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ماهنشان تحت پوشش شبکه همراه اول مخابرات هستند.

وی عنوان کرد: مشترکین ۱۱ نقطه شهری و روستایی شهرستان، علاوه بر اینترنت سیار شبکه همراه اول مخابرات، به سرویس اینترنت (ADSL و VDSL) بر روی تلفن ثابت سیمی دسترسی دارند.

رئیس اداره مخابرات ماهنشان افزود: در این نقاط شهری و روستایی این سرویس قابل انتقال و واگذاری به متقاضیان می‌باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان از ۱۰ سال گذشته به شبکه فیبرنوری مخابرات کشور متصل بوده و مراکز تلفن ثابت شهری و برخی مراکز روستایی نیز به ارتباط فیبرنوری تجهیز شده‌اند.

یوسفی تصریح کرد: با پیگیری‌های مسئولین استان و شهرستان و پشتیبانی دولت محترم خدمت‌گذار به منظور ارتقای کیفیت و افزایش پایداری ارتباطات شهرستان اجرای کابل نوری به طول ۱۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح از مسیرهای جدید در حال اجرا و تکمیل بوده و روستاهای در مسیر نیز از مزایای این شبکه ارتباطی و ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت و ... بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول ابراز کرد: همچنین در سالجاری تعدادی از ادارات و مراکز خدماتی و درمانی شهرستان در ماهنشان و دندی به شبکه فیبرنوری متصل و از مزایای ارتباطی آن برخورد‌دار خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر