logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان :

دانش‌آموزان در برگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارند

دانش‌آموزان-در-برگزاری-انتخابات-پرشور-نقش-مهمی-دارند
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به انتخابات پیشرو و لزوم حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی گفت: دانش‌آموزان در برگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی اسماعیلی امروز در مراسم جشن یاران انقلاب در جمع دانش آموزان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه؛ با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: حضور پای صندوق‌های رأی‌، مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: انتخابات در 11 اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و حضور نوجوانان واجد رای‌دهی در کنار پدر و مادران خود تاثیر‌گذار بوده و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای صحنه‌های بسیار زیبایی را رقم خواهد زد‌.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان سربازان قدرت‌مند انقلاب اسلامی ایران و افرادی توانمند هستند که هر کارغیر ممکنی را ممکن می‌کنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بعد از گذشت 30‌ سال تجربه معتقدیم که افراد قدرتمند جامعه همین دانش‌آموزان هستند که می‌توانند برنامه مدوّن و هدفداری را به سر منزل مقصود برسانند.

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: در دوران انقلاب هم سن و سال‌های شما جنگ را مدیریت می‌کردند و بعد از جنگ نیز هرکدام در طول این ۴۵ سال تلاش‌های بسیاری برای پیروزی انقلاب انجام دادند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش تأکید کرد: دانش‌آموزان افتخار ملت هستند و در درجه متعالی برای آیندگان خود نیز باید مانند افراد انقلابی الگو باشند.

وی بیان کرد: نوجوانان میهن اسلامی؛ در مقابل رژیم طاغوت و رژیمی که تا بُن دندان مسلح بود و با مردم به زبان گلوله و اسلحه صحبت می‌کرد را توانست سرنگون کند.

اسماعیلی ادامه داد: اکنون دانش‌آموزان نیز همانند نوجوانان دوران انقلاب باید برای پیشرفت و آبادانی کشور خود تلاش کنند. 

وی گفت: شهیدان عزیز کشور اسلامی ایران که از جان شیرین خود گذشتند و با دشمنان جنگیدند؛ اکنون کشور را به دست این جوانان سپرده‌اند و یقینا آینده کشور به درجات عالی خواهد رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر