logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۴۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ماهنشان خبر داد؛

ارائه 350میلیارد ریال وام خود اشتغال بسیج در ماهنشان

ارائه-350میلیارد-ریال-وام-خود-اشتغال-بسیج-در-ماهنشان
فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه بسیجیان ماهنشانی وام خود اشتغالی دریافت می‌کنند گفت: امسال۳۵۰ میلیارد ریال وام براساس تبصره ۱۸ به بسیجیان ماهنشان اختصاص یافته است.

محسن خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بسیجان ماهنشانی وام خود اشتغالی دریافت می‌کنند و امسال ۳۵۰ میلیارد ریال وام در غالب ۳۵۰ فقره با مبلغ یک میلیارد ریال بر اساس تبصره ۱۸ به بسیجیان شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: یکی از بعدهای خدمت رسانی سپاه پاسداران برای مردم، کمک به اشتغال آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است.

این مسئول عنوان کرد: این اعتبارات به صورت عدالت محور تقسیم می‌شود که افراد شغل متناسب و مورد نظر خود را با آن ایجاد کنند و با دستورالعمل‌های ابلاغی سازگار باشند.

وی افزود: وام‌های تبصره ۱۸ فقط از طریق سپاه انجام نمی‌شود و از طریق ارگان‌های دیگر مانند بهزیستی، امید کمیته امداد و ... جمعیت هدف هر نهاد تعلق می‌گیرد.

خدابنده‌لو تاکید کرد: این وام‌ها در طی مراحل چندگانه بررسی می‌شوند و بعد از تایید توسط کمیسیون‌های مختلف به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

وی افزود: تعدادی از این پرونده‌ها در مرحله بازدید از طرح‌های اشتغال، تعدادی از آنها در مرحله معرفی به بانک و برخی در مراحل واریز به حساب قرار دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر