logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برخورد ۲ خودرو ۵ مصدوم بر جا گذاشت

برخورد-۲-خودرو-۵-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در تصادفات جاده‌ای نکات مهمی که رانندگان باید مد نظر داشته باشند دقت در قوانین راهنمایی و رانندگی‌ است گفت: تصادف پرايد با پرايد در جاده ابهر قیدار ۵ مصدوم بر جا گذاشت.

داريوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار بایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم که در امر تصادفات جاده‌ای می‌تواند مثمر ثمر واقع شود حفظ خونسردی و تماس با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی است گفت: تصادف پرايد با پرايد در تاریخ ۲۲ بهمن ساعت ۱۷:۴۹دقیقه رخ داده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این حادثه در جاده ابهر قيدار، سه راهی ميمون گدره رخ داه است و تعداد آمبولانس‌های اعزامی به محل حادثه 3 کد می‌باشد از جمله کدها(کد 2و3 ابهر و کد ريلی خرمدره) گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در پی تصادف دو خودرو پرايد 5 نفر مصدوم شدند که توسط کدهای 2و3 ابهر و کد ريلی خرمدره به بيمارستان الغدير ابهر منتقل شدند.

تقی‌لو ابراز کرد: ماموران و تیم اورژانس اعزامی به محل حادثه اقدامات اوليه جهت بهبودی حال مصدومین را در محل حادثه انجام داده و افراد را جهت مداوای به بيمارستان انتقال دادند. سرعت عمل و رسیدن به موقع در حوادث جاده‌ای از جمله اقدامات مهم مرکز اورژانس است که می‌تواند کمک مهمی برای افراد حادثه دیده باشد.

وی اضافه کرد: ۱۱۵مرکز فوری‌ت‌های پزشکی مهمترین شماره برای کمک به افراد دچار حادثه مخصوصا در جاده‌ها است که افراد باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر