logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۵۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه انگوران شهردندی:

حضور تماشایی مردم در راهپیمایی باشکوه يوم الله ۲۲بهمن حماسه‌ساز است

حضور-تماشایی-مردم-در-راهپیمایی-باشکوه-يوم-الله-۲۲بهمن-حماسه‌ساز-است
حضور تماشایی مردم در راهپیمایی باشکوه يوم الله ۲۲بهمن باردیگر آرزوی گسستن پیوند ملت و نظام توسط دشمن را نخ‌نما کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از دفتر امام جمعه؛ حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، اظهار کرد: حضور تماشایی مردم در راهپیمایی باشکوه يوم الله ۲۲بهمن باردیگر آرزوی گسستن پیوند ملت و نظام توسط دشمن را نخ‌نما کرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار با حضور خود افتخار به راه گذشته خود را تثبیت و با امید و ثبات قدم بیشتری راه به بهار ۴۶ انقلاب اسلامی گذاشتند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ادامه داد: باید مواظب باشیم در دام جنگ روانی دشمن نیافتیم اولین نکته که در این تحلیل و ارزیابی باید مورد توجه قرار دهیم این است که باید مواظب باشیم که به هیچ وجه در دام جنگ روانی دشمن نیافتیم.

امام جمعه دندی ابراز کرد: دشمن با تمام توان از طریق امپراطوری رسانه‌ای و به وسیله شبکه غرب گرایان تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را شکست خورده و نافرجام معرفی کند؛ تلاش می‌کند دستاوردها را کوچک و آسیب‌ها را بزرگ‌نمایی کند.

وی گفت: کسانی که عزت و عظمت بزرگی مردم ایران را نادیده می‌گیرند به دنبال تحقیر ملت ایران هستند.

حکیمی‌فر با بیان اينکه مردم در زمان طاغوت پهلوی تحقیر می‌شدند افزود : زمان پهلوی شخص اول مملکت تا زانو با حقارت تمام خم می‌شد تا دست ملکه انگلیس را به رسم نوکری بوسه بزند.

امام جمعه دندی تاکید کرد : امام خمینی ره عزت و آزادگی و سربلندی را به مردم ارمغان آورد.

وی در پایان خطاب به مسئولین گفت: مردم بار دیگر انرژی مضاعف حمایت از نظام را به شریان‌های اجرای کشور تزریق کردند حال نوبت شما مسئولان هست که باید با بریدن زیاده خواهان و سهم خواهان کاستن تورم در حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر