logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۵۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

شرکت-در-انتخابات-یک-تکلیف-شرعی-است
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا ۴۵ سال است که در حسرت برای ساقط کردن جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی هر روز مقتدر از قبل می‌شود، گفت: مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف شرعی خود عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی نیکزاد امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم زنجان، اظهار داشت: ما رسما اعلام کرده‌ایم که اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر پزشکی، پیشرفت و عدالت استفاده می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: آمریکا ۴۵ سال است که در حسرت برای ساقط کردن جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی هر روز مقتدر از قبل می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی دارای پرونده روشن است هرچند که در امر مسکن، ازدواج و بروکراسی اداری نیازمند تغییرات و حل مشکلات است اما ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ما پشت ولایت فقیه، اسلام اصیل و ناب محمدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم همه کاره کشور هستند، گفت: مردم تعیین کننده قوت منطقه هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات پیشرو حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در موضوع استقلال و جمهوریت، مردم‌سالاری دینی، مردم حق انتخاب و حق تعیین سرنوشت خود را دارند. 

نائب‌الرئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم در ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند به این معنی است که مردم به دنبال اقتدار، سربلندی و توسعه پیشرفت کشورشان هستند.

وی بیان کرد: اگرچه در بحث ازدواج، اشتغال، مسکن و معیشت مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید در انتخابات شرکت کنیم و مجلس را تشکیل دهیم تا در اختیار مردم باشد ما باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیش ببریم.

نائب‌الرئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به دنبال افراد با تقوا، فروتن، انقلابی، مردمدار، قاطع در تصمیم‌گیری است، گفت: باید راه شهدا، گفتمان انقلاب پیش رود.

وی بیان کرد: در شهر شهید پرور و پایتخت شور و شعور حسینی، تمام اقشار در بحث تکلیف شرعی خود حضور داشته باشند و در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنند.

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه موشک جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم و انرژی هسته‌ای کشور هم برای پیشرفت و گسترش عدالت استفاده می‌شود،‌ گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی در جهان بود که در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکمرانی در دنیاست که شعار آن آزادگی، حفظ تمامیت ارضی کشور، شرافت‌مداری،‌ دفاع از مظلوم، خداباوری و خدامحوری است.

نیکزاد با اشاره به اینکه ما اعلام کردیم منطق آمریکا را قبول نداریم، آمریکا همیشه از واژگان حقوق بشر سوء استفاده می‌کند گفت: جنایت اسرائیل در غزه و سوریه دست پرورده آمریکاست که باید از آن خجالت بکشد که بدون درنظر گرفتن کنوانسیون‌های حقوق بشر به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر