logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

دشمنان بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات برنامه دارد

دشمنان-بر-کاهش-مشارکت-مردم-در-انتخابات-برنامه-دارد-
عدم شرکت در انتخبات باعث بروز مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف در کشور می‌شود و دشمنان بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات برنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» کمتر از ۲۲ روز تا انتخابات در کشور فاصله داریم و صحبت این روزها در کوچه و خیابان بحث چه کسانی کاندید شدند و به چه کسی رای دهیم مطرح است.

بیشتر بخوانید

اما زمزمه رقابت لیست‌های انتخاباتی به گوش می‌رسد و برخی در تکاپوی یافتن کاندیدای اصلح با شاخص‌ها و معیارها خودشان هستند و برخی دیگر دوست ندارند پای صندوق رای حاضر شوند و با انتخابات قهر هستند.

شرکت در انتخابات برای هر کشوری لازم و ضروری است و در واقع مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف می‌رساند و اینکه مردم به چه میزان در حق و حقوق کشور خود دخالت مستقیم دارند.

باید نشست پای صحبت مردم و ناگفته‌های حرف‌های آنها را شنید و مردم این روزها حرف برای گفتن زیاد دارند مهترین دغدغه آنها عمل نمودن به وعده‌های انتخاباتی است.

متاسفانه برخی نمایندگان ادوار برای تصاحب کرسی مجلس، به خصوص در شهرستان‌ها، وعده‌هایی فراتر از وظایف خود می‌دهند و بعد از اتمام دوره نمایندگی، طبیعتا نمی‌توانند آن وعده‌ها را به سر منزل مقصود برسانند و مردم چشم به راه عملی شدن این وعده‌های دروغین منتظر می‌مانند.

باید کاندیدها در نظر داشته باشند دشمن با رصدی قوی پیگیر مطالبات مردم به زبان خود است و با در دست داشتن رسانه‌های قوی و وعده‌های که محقق نشده آنها را بیان میکند و ذهنیت افراد را نسبت به انتخابات و شرکت در آن تغییر می‌دهند.

باید در نظر داشت دشمن در جایی وقت و هزینه خود را صرف می‌کند که برایش دستاورد مهمی به همراه داشته باشد و این همه پیگیری انتخابات کشورمان از جوانب دشمن صد در صد بی فایده نیست.

همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشته‌اند «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.» لذا اگر «ایران» و ایران ماندنش را دوست داریم، اگر همچنان از برد تیم ملی ذوق می‌کنیم، اگر همچنان با شنیدن نام جعلی خلیج عربی به رگ غیرت‌مان بر می‌خورد، اگر از این که دشمن جرئت نمی‌کند به حریم هوایی و خاکی ما دست درازی کند، می‌بالیم؛ «وظیفه» داریم در انتخابات شرکت کنیم، این جمله نه شعار است و نه حرف؛ واقعیتی است برای حفظ «امنیت» کشورمان.

مردم همیشه در صحنه انقلاب بارها توطئه‌های دشمنان را در کشور به چشم دیده اند و نسبت به نقش شوم دشمنان نظام آگاهی دارند آنها می‌دانند زمانی که دشمن درباره موضوعات مختلف کشور اظهارنظر می‌کنند و دلسوزی «خاله زنکی» دارد یعنی در حال توطئه و سناریو جدید برای افکار پلید خود نسبت به ملت و کشور است.

همه مردم باید نسبت به برگزاری پرشور انتخابات در کشور حساس باشند چرا که عدم توجه به این نکته باعث تحقق اهداف شوم دشمن خواهد شد و تحقق اهداف دشمن زنگ خطری است برای به خطر افتادن امنیت کشور که باید توجه خاص نمود و قهر با انتخابات را کنار گذاشت و مشارکت پر شور در این مورد داشت چرا که دشمنان بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات برنامه دارد 

انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهمین روز آخرین ماه سال 11 برگزار می‌شود و افرادی هم به مجلس راه پیدا می‌کنند و برای تمام جمعیت ایران قانون‌گذاری می‌کنند.

امید است قانون‌گذاری‌هایی که برای مردم صورت می‌گیرد با آگاهی و بصیرت باشد و بتواند گره از مشکلات مردم باز کند و مانعی بزرگی برای تورم موجود در جامعه باشد.

سمیرا قربانی

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : فاطمه آقائی ] [ ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
نوشته هاکاملا درست و منطقی میباشد.ممنون از نویسنده این دست نوشته
[ نام : شمع ] [ ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
همه با هم برای ایرانی بهتر پای صندوق های رای خواهیم رفت. عالی بود
[ نام : بی سرو سامان ] [ ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
مردم برای عدم حضور در انتخابات دلیل دارن و اون تورم ممنون از نویسنده محترم قشنگ بود اجرتون با خدا
[ نام : بی دفاع ] [ ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
چقدر خوبه عکس خبرنگاراتونو میزارید واقا زیباست
[ نام : ] [ ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
❤️❤️❤️
[ نام : ] [ ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ]
عالی بود.هم متنش که درد دل همه مردم بود
فرم ارسال نظر