logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

حضور در انتخابات می‌تواند تحولات جهانی را به نفع کشور رقم بزند

حضور-در-انتخابات-می‌تواند-تحولات-جهانی-را-به-نفع-کشور-رقم-بزند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نظم جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند تحولات جهانی را به نفع کشور رقم بزند.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: ضمن آسیب‌شناسی ادوار گذشته انتخابات، زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و اسلامیت و جمهوریت نظام را تضمین می‌کند، گفت: دغدغه‌ای جز برگزاری مطلوب و سالم انتخابات نداریم و در این راستا از تعاملات سازنده استقبال می‌کنیم.

وی نقش هیأت‌های نظارت در انتخابات را محوری و در تمام مراحل، تعیین کننده عنوان کرد و گفت: در بحث نظارت بر اجرای مطلوب قانون، باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری یکی از دغدغه‌های اصلی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تأکید بر راهبردهای چهارگانه انتخاباتی، نقش مشارکت مردم را در این چهار راهبرد برجسته دانستند.

رفیعی با تأکید بر لزوم اقدامات تبیینی توسط همه دلسوزان و اشخاص ذی‌نفوذ جامعه در زمینه پیامدهای منفی کاهش مشارکت در انتخابات گفت: نظم جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند تحولات جهانی را به نفع کشور رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در تلاش برای برگزاری انتخابات با شکوه است افزود: با آسیب‌شناسی دوره‌های گذشته و با بهره‌گیری از قانون جدید انتخابات همه چیز برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان آماده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی در سطح مختلف انجام شده و همچنان ادامه دارد گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، اجرای مطلوب و صحیح انتخابات بر مبنای قانون و اصل بی‌طرفی و صیانت از امانت و رأی مردم است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر