logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

11 طرح صنعتی در استان زنجان افتتاح می‌شود

11-طرح-صنعتی-در-استان-زنجان-افتتاح-می‌شود
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ایام دهه مبارک فجر، 11 طرح صنعتی در 6 شهرستان استان زنجان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، مجید گلشنی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر،11 طرح صنعتی در 6 شهرستان استان زنجان آغاز به کار می‌کند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری 437 میلیارد تومان در سطح استان راه‌اندازی شده است که زمینه اشتغال 462 نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحد تولید خودروهای برون جاده‌ای برای نخستین بار در استان زنجان و بزرگترین تولید‌کننده کش و کاور در ایران، دو واحد آماده افتتاح در شهرستان زنجان هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: واحد تولید اجاق گاز خانگی و انواع فر و هود برقی، واحد تولید بوکسیت و دولومیت کلسینه شده و کربنات باریم، و نیز واحد تولید پارچه جین و رنگرزی و تولید پوشاک جین، واحدهای آماده افتتاح در شهرستان ابهر هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به راه‌اندازی واحد تولید پودر آلومینیوم خالص در شهرستان خدمدره یادآور شد: دو واحد تولید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و یونولیت سقفی در شهرستان خدابنده، واحد تولید پت و جار در طارم و دو واحد ساخت مبلمان و نان صنعتی در ایجرود آماده راه‌اندازی هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر