logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت آفرینی در جهان شد

انقلاب-اسلامی-ایران-باعث-اقتدار-و-عزت-آفرینی-در-جهان-شد
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب امام خمینی(ره) و شهدا تلاش‌های بسیار داشتند و دشمنان سعی در ایجاد تفرقه در جامعه هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت آفرینی در جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه عصبانیت و ناراحتی دشمن از پیشرفت‌های خیره کننده ایران بخصوص در هواو فضا و پرتاب ماهواره است که با این اقدامات مهم به جهان ثابت کرد با تهدیدها و تحریم‌ها امکان پیشرفت وجود دارد گفت: جوانان و متخصصین کشور شعار 《ما‌می‌توانیم》 را محقق کرده و اجرا می‌کنند که در نوع خود بی نظیر است.

بیشتر بخوانید

نماز جمعه منبع آشنایی مردم با جریان‌های سیاسی و توطئه دشمنان است

وی گفت: آنچه امروزه آمریکا و غرب را به شدت تضعیف کرده همین پیشرفت‌ها است که با توجه به پیشرفت‌های موجود می‌توان بدون اتکا به قدرت‌های جهانی مستقل بود و وارد باشگاه‌های فضایی و هسته‌ای شد.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: ایران با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف در جهان دارد جزو 10 کشور برتر جهان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام منصوری بیان کرد: اتحاد و یکپارچکی مردم ایران دو رکن اصلی در شکست دشمن و رسیدن به پیشرفت در جامعه می‌باشد و امروز بیش از 45 سال است که کشورمان ایران از طرف دشمنان در تهدید و تحریم به سر می‌برد اما به لطف خداوند با تلاش‌های صورت گرفته تحریم و تهدید به فرصت تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران با حضور در میادین وعرصه‌های مختلف سیلی محکمی به دشمنان وارد کردند که فراموش شدنی نیست و به خاطر همین پیشرفت‌ها است که دشمنان برای کشور برنامه‌هایی در نظر می‌گیرند که هرگز محقق نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: یکی از این برنامه‌های دشمن در انتخابات پیش رو می‌خواهند با تبلیغات منفی حضور مردم را کم رنگ و ضعیف جلوه دهند وغافل از اینکه هیچ کدام از برنامه‌هایشان تاثیر نخواهد داشت مثل همیشه مایوس خواهند شد.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: هر رای در انتخابات یک تیر به قلب دشمن است که شبکه‌های معاند که هر روز بر علیه کشور تبلغ می‌کنند خود آرام آرام تعطیل می‌شود و قبل از انقلاب ایران حیاط خلوت آمریکا بود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت آفرینی در جهان شد و امروزه این جنایاتی که در منطقه می‌بینیم از جمله جنگ و جنایات متعدد در غزه که همه با چراغ سبز و حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی محقق شده است.

 

امام جمعه شهرستان طارم افزود: آمریکا با موشک و پیشرفت کشورهای دیگر مخالف است در حالی که سال گذشته بیش از 238 میلیارد دلار آمریکا به کشورهای جهان سلاح فروخته است.

حجت الاسلام منصوری تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان و فعالان اقتصادی تاکید داشتند که دولت و مسئولین مربوطه موانع بهبودی کسب و کار را رفع کنند و برای بهبود کسب وکار تلاش صوت گیرد.

وی اضافه کرد: شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و رحلت حضرت ابوطالب(ع) عموی گرامی پیامبر اکرم(ص) را تسلیت عرض می‌کنم و در روزهای پیش رو با روز مبعث پیامبر اکرم(ص) روبرو هستیم.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: با بعثت پیامبر اسلام(ص) خداوند متعال مردمی را که از لحاظ تمدن، فرهنگ و زندگی در پست‌ترین شرایط بودند در مدت کوتاهی به عالی تین شرایط ممکن رساند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: در روزهای سرد زمستان همه باید دقت لازم در صرفه جویی در مصرف گاز را داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر