logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۵۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس بهبود تغذیه شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای طرح مکمل‌یاری در مدارس ماهنشان

اجرای-طرح-مکمل‌یاری-در-مدارس-ماهنشان-
کارشناس بهبود تغذیه شبکه بهداشت ماهنشان با بیان اینکه برنامه مکمل‌یاری در مدارس ماهنشان انجام می‌شود گفت: با توجه به پایین بودن ویتامین دی بدن و نیاز ضروری بدن به این ویتامین برنامه مکمل‌یاری در مدارس ماهنشان اجرا می‌شود.

ایوب محمدی‌‌آذر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به پایین بودن ویتامین دی بدن و نیاز ضروری بدن به این ویتامین برنامه مکمل‌یاری در مدارس ماهنشان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: میزان ویتامین دی موجود در غذا‌های مصرفی پایین بوده و به دلیل اهمیت این ویتامین در سلامتی بدن میزان و مقدار آن باید به حد نصاب برسد.

کارشناس بهبود تغذیه شبکه بهداشت ماهنشان عنوان کرد: در طول ۹ ماه تحصیلی برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم قرص ویتامین دی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح شامل تمامی دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم است تاکید کرد: دانش‌آموزان دختر علاوه بر قرص ویتامین دی، قرص آهن هم دریافت می‌کنند.

بهرامی‌آذر با اشاره به توزیع قرص آهن در بین دختران تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم ۱۶ قرص آهن در طول دوره دریافت می‌کنند که متناسب با نیاز دانش آموزان است.

کارشناس بهبود تغذیه شبکه بهداشت ماهنشان تاکید کرد: برای افراد مسن و زنان باردار نیز قرص‌های مکمل و لازم داده می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر