logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۱۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره خبر داد:

حضور 850 معتکف در شهرستان خرمدره

حضور-850-معتکف-در-شهرستان-خرمدره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: امسال 850 نفر از خواهران و براداران در دو مسجد شهری و دو روستای نصیراباد و اردجین مشغول اعتکاف بودند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر، حجت‌الاسلام فرشید ملکی با اشاره به برگزاری اعتکاف در 4 مسجد شهرستان اظهار کرد: امسال شاهد حضور  چشمگير بانوان، جوانان و نوجوانان به ویژه دهه هشتادی‌ها در مراسم معنوي اعتکاف شهرستان بوديم.

بیشتر بخوانید

وي گفت: اعتکاف يک سنت حسنه است که پيامبر اسلام آن را تأييد فرموده است و خود نيز معتکف می‌شدند البته مسئله اعتکاف از روز اول خلقت برای کائنات گذاشته شده بود ولی شکل آن متفاوت بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره افزود: هرساله شاهد برنامه‌ريزی و هماهنگي مناسبی برای برگزاری مراسم اعتکاف در نقاط مختلف کشور هستيم. در شهرستان خرمدره نيز با توجه به اشتياق بالاي مردم برای حضور در برنامه‌های معنوی، شاهد برگزاری اعتکاف در نقاط مختلف اين شهرستان بودیم.

ملکی با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف گفت: امسال 850 نفر از خواهران و براداران در دو مسجد شهری و دو روستای نصیراباد و اردجین حضور داشتند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر