logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۵۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

پیش‌بینی اعزام ۵ هزار نفر به اردوهای راهیان نور جنوب کشور

پیش‌بینی-اعزام-۵-هزار-نفر-به-اردوهای-راهیان-نور-جنوب-کشور
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برنامه ریزی های لازم برای اعزام ۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»و به نقل از نه‌وارنیوز، حسین حیدری از اعزام زائران به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام ۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعزام نفرات به مناطق عملیاتی در ۱۰ دوره اجرا می شود، افزود: در این ۱۰ دوره دانش‌آموزان، دانشجویان، جامعه زنان و محلات برادر در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مدت اعزام زائران به مناطق عملیاتی چهار روزه است، تصریح کرد: زائران در این مدت از مناطق عملیاتی اندیمشک، طلائیه، هویزه، القمه، اروند‌ رود و موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

حیدری با بیان اینکه اعزام کاران‌های راهیان نور از اول بهمن ماه آغاز شده است، تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور تا ۲۲ اسفند ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازدید از راهیان پیشرفت نیز برای زائران برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: زائران در این مدت از پروژه‌هایی مانند پتروشیمی، کشتی‌سازی و غیره بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر