logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۵۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

استفاده از زنجیر چرخ در تردد جاده‌های استان زنجان الزامی است

استفاده-از-زنجیر-چرخ-در-تردد-جاده‌های-استان-زنجان-الزامی-است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های زنجان با بیان اینکه با توجه به شریط آب و هوا استان زنجان بارش برف در جاده‌های زنجان طبق پیش‌بینی به عمل آمده تا فردا ادامه خواهد داشت گفت: استفاده از زنجیر چرخ در تردد جاده‌های استان زنجان الزامی است.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رانندگان که قصد تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان را دارند قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان و کشور به سامانه 141 مراجعه کنند تا از وضعیت راه‌ها مطمئن شوند گفت: همشهریان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: وضعیت راه‌های مواصلاتی استان زنجان طبق گفته هواشناسی بارش‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت و بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های زنجان عنوان کرد: رانندگان توجه داشته باشند تردد در جاده‌های کوهستانی به همراه زنجیر چرخ انجام شود و حد الامکان از سفرهای غیر ضروی اجتناب گردد.

محمدی ابراز کرد: جاده‌های زنجان- تبریز دارای مه غلیظ است و رانندگان در تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: تمام جاده‌های مواصلاتی استان زنجان باز بوده و تردد در جاده کوهستانی همراه با  زنجیر چرخ است و رانندگان در مسیرهای غیر کوهستانی رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های زنجان تصریح کرد: استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی را شامل می‌شود.

محمدی گفت: تمام اکیپ راهداری در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان برای کمک به مسافرین مستقر هستند و رانندگان در طول مسیر به علائم و سرعت‌های مجاز در آزاد راه‌ها توجه داشته باشند تا سفری ایمن داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر