logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف ۴ خودرو در مسیر ابهر ۷ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف-۴-خودرو-در-مسیر-ابهر-۷-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث وقوع حوادث ناگوار در جاده‌ها می‌شود گفت: تصادف ۴ خودرو در مسیر جاده دوتپه سفلی به ابهر ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حوادث رانندگی در جاده‌ها از جمله مواردی است که در هنگام مواجه شدن با آن باید با شماره ۱۱۵ واحد اورژانس و فوریت‌های پزشکی تماس حاصل نمود گفت: این حادثه در تاریخ ۱۴۰۲.۱۱.۰۱ به وقوع پیوسته است و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: تصادف ۲ خودروی پرايد، سمند و پاترول باعث به وقوع پیوستن این حادثه شده است و این حادثه در جاده دوتپه سفلی به سمت ابهر گزارش شده است.
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: زمان حادثه 18:50 دقیقه ثبت شده است و خوشبختانه این حادثه مورد فوتی نداشته و ۲ کد دوتپه وکد ۲ قيدار به محل حادثه اعزام شده‌اند.
 
تقی‌لو اضافه کرد: در پی تصادف ۲ خودروی پرايد، سمند و پاترول ۷ نفر دچار مصدوميت شدندکه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پايگاه‌های دوتپه وکد ۲  قيدار به محل حادثه اعزام شدند که پس از ارزيابي و انجام اقدامات اوليه ۲ مصدوم توسط کد دوتپه خانم ۱۸ و ۱۲ ساله و ۲ مصدوم نيز توسط کددو قيدار(خانم ۴ و ۲۹ ساله  به بيمارستان اميرالمومنين قيدار منتقل شدند و ۳ نفر (آقا ۳۳، ۳۲ و ۲۲ ساله) درمان سرپایی شدند.
وی ابراز کرد: مهمترین موضوع در بروز حوادث در جاده‌ها عجله و رسیدن سریع به مقصد است که رانندگان باید توجه داشته باشند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند سفر ایمنی برای خود و سرنشینان خودرو رقم زنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر