logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۵۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اختصاص 2 میلیارد و 500میلیون تومان برای رفع خاموشی جاده‌های استان زنجان

اختصاص-2-میلیارد-و-500میلیون-تومان-برای-رفع-خاموشی-جاده‌های-استان-زنجان-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه رفع خاموشی سیستم روشنایی و برج‌های نوری در جاده‌های مواصلاتی استان کمکی برای کاهش تصادفات جاده‌ای است گفت: 2 میلیارد و 500میلیون تومان برای رفع خاموشی در جاده‌های استان زنجان اختصاص یافت.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رفع خاموشی سیستم روشنایی و برج‌های نوری در حوزه زنجانرود در دست اقدام می‌باشد که اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه دو میلیارد و 500میلیون  تومان می‌باشد گفت: با توجه به ثبت رکورد رفع خاموشی از ۸۵ درصد تا زیر ۱۰ درصد در سال گذشته، امید است تا پایان سال نیز مجددا شاهد ثبت رکورد جدیدی در این حوزه باشیم که خاموشی فعلی در حوزه به طور تقریبی ۱۶ درصد می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ضمنا برنامه‌ریزی لازم جهت نصب سیستم روشنایی LED در برخی نقاط مهم و قابل توجیح نیز در دست اقدام است که پیش از این نسبت به نصب روشنایی در تقاطع روستای گوالان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 7 میلیون تومان اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: بهسازی و رفع خاموشی چراغ چشمک‌زن‌های حوزه زنجانرود به منظور ایمن سازی و آشکار سازی لازم در محورها و تقاطع‌های مهم حوزه زنجانرود، تعمیر، نگهداری و بهسازی چراغ چشمک زن در حال انجام می‌باشد.

زارعی اضافه کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب موجود، امید است که با تسریع در بهسازی و تعمیر موارد یاد شده، اقدام موثر و قابل قبولی تا یک ماه آتی در این حوزه صورت گیرد.

وی افزود: روشنایی در جاده‌های مواصلاتی کمک بزرگی در کاهش تصادفات جاده‌ای است که اقدامات لازم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: لکه‌گیری و چاله پرکنی محور روستایی دولاناب که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و پس از تکمیل لکه‌گیری و چاله پرکنی راه‌های شریانی و اصلی، این اداره نسبت به لکه‌گیری و چاله پرکنی محور روستایی دولاناب اقدام نمود.

زارعی گفت: در این راستا لکه‌گیری و چاله پرکنی محور روستایی اسفناج، قره آغاج، تلخاب و چاله پرکنی و لکه‌گیری محور روستایی اسفناج، قره آغاج و تلخاب انجام شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر