logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خرمدره:

«لیلة الرغائب» شبی که آرزوها و دعاها به آسمان متصل می‌شود

«لیلة-الرغائب»-شبی-که-آرزوها-و-دعاها-به-آسمان-متصل-می‌شود
مدیر حوزه علمیه خرمدره با بیان اینکه «لیلة الرغائب» شبی که آرزوها و دعاها به آسمان متصل می‌شود، گفت: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید، زیرا شبی است که فرشتگان آن را لیلة الرغائب می‌نامند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام شفیع‌لو در گفتگو با نبض سحر با اشاره شب مهم و با ارزش لیله الرغائب گفت: لیلة الرغائب شبی است که به خاطر پاداش.های فراوان مورد رغبت اهل زمین و آسمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: وعده پاداش عظیم برای این شب به شیرینی شب زنده داری و عبادتش افزوده است و  انجام اعمال مخصوص لیلة الرغائب باعث بهره‌مندی هرچه بیشتر از برکات آن شب می‌شود و موجب بخشش گناهان می‌گردد، لذا به مومنان سفارش شده از انجام اعمال ليلة الرغائب غافل نشوند.

مدیر حوزه علمیه خرمدره گفت: انجام عبادت در ليلة الرغائب سبب پاکی روح و عزت و سربلندی می شود و مومنان را از فسادها و بدبختی‌ها نجات می‌دهد و لذا خداوند به خاطر تشویق مردم به سوی اعمال ليلة الرغائب وعده تخلف ناپذیر داده است.

‌شفیع‌لو گفت: در سفارشی از پیامبر خدا(ص) آمده: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید. همچنین در رابطه با نماز مخصوص لیلة الرغائب فرمود: «کسى که چنین نمازى را بخواند، خداوند همه گناهانش را بیامرزد. و در قیامت درباره هفتصد تن از خاندانش شفاعت می‌کند، و چون شب اوّل قبر فرا رسد، خداوند پاداش این نماز را به نیکوترین چهره، با رویى گشاده و درخشان و زبانى فصیح و گویا، به سوى قبر او می‌فرستد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر