logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

افزایش ۲۱ درصدی بودجه شهرداری زنجان

افزایش-۲۱-درصدی-بودجه-شهرداری-زنجان
شهردار زنجان از افزایش ۲۱ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا فیروزفر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امروز لایحه بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر زنجان می‌شود، گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری زنجان به مبلغ ۳ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان است که از این مبلغ یک هزارو ۶۴۶ میلیارد تومان در قالب ۵۷ درصد اختصاص به بودجه عمرانی دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یک هزاو ۳۴۶ میلیارد تومان که معادل با ۴۲ درصد کل بودجه جاری و ۱۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به تعهدات قطعی سنواتی یا دیون می‌باشد.

شهردار زنجان از افزایش ۲۱ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه درآمدها اهم ردیف‌های درآمدی بودجه امسال نیز فروش املاک با مبلغ یک هزار و ۴۰ میلیارد، عوارض اختصاصی شهرداری ۷۷ میلیارد و عوارض عمومی یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان خواهد بود.

 وی با بیان اینکه تا این لحظه سال موفقی را در تحقق‌های کوششی پشت سر گذاشتیم، گفت: در برخی اهداف که وابسته به سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها هستیم همانند ارزش افزوده و فروش املاک تحقق مناسبی نداشتیم.

شهردار زنجان بیان کرد: شهرداری زنجان تمام پروژه‌های تعریف شده را خوب پیش برده و تا پایان سال جمع بندی خوبی از بودجه امسال خواهیم داشت.

شهردار زنجان در پاسخ به سوال منصور مرادلو مبنی بر پایان فاز شمالی پروژه سبزه میدان در تابستان گفت: اگر معبر زینبیه تعیین تکلیف شود، با شدت فاز شمالی پروژه سبزه میدان را شروع می‌کنیم. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر