logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۴۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد مسکن ماهنشان:

زمین ۳۴ واحد نهضت ملی مسکن ماهنشان تحویل داده شد

زمین-۳۴-واحد-نهضت-ملی-مسکن-ماهنشان-تحویل-داده-شد
رئیس بنیاد مسکن ماهنشان از تحویل زمین ۳۴ واحد نهضت ملی مسکن ماهنشان خبر داد و گفت: این ۳۴ واحد به صورت گروه ساخت است و به این صورت که برای دو متقاضی یک قطعه زمین ۱۵۰ متری تحویل داده می‌شود.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به ۳۴ متقاضی نهضت ملی مسکن زمین تحویل داده شده است و این ۳۴ واحد به صورت گروه ساخت است به این معنی که برای دو متقاضی یک زمین ۱۵۰ متری تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید
وی عنوان کرد: بعد از تحویل زمین عملیات احداث توسط خود متقاضی انجام می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن تصریح کرد: ۶ واحد از این مجموعه که از سال گذشته در حال ساخت هستند دارای پیشرفت ۹۰ درصدی هستند.
وی افزود: ۲۸ واحد هم که زمین آن‌ها امسال تحویل داده شده دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی هستند.
نجفلی مطرح کرد: سال‌های گذشته به علت نبود بانک مسکن در شهرستان ماهنشان متقاضیان برای دریافت وام به استان مراجعه می‌کردند و این مشکل اساسی محسوب میشد.
وی ابراز کرد: اما براساس هماهنگی‌های انجام شده این امر میسر شده تا متقاضیان از بانک صادرات شهرستان ماهنشان وام را دریافت کنند و این مشکل برطرف شود.
رئیس بنیاد مسکن ماهنشان مطرح کرد: مبلغ وام مسکن ۳۵۰ میلیارد ریال است که به صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی بنا به متقاضیان تعلق می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ متقاضی بدون زمین نداریم یعنی تمامی متقاضیانی که واجد شرایط بودند و آورده داشتند زمین تحویل گرفته‌اند.
نجفلی تاکید کرد: ما در ثبت نام مانعی برای افراد مجرد و متاهل نداریم اما الویت با افراد متاهل و از بین آنان نیز اولویت با متقاضیان دارای فرزند بیشتر می‌باشد.
وی تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان از طریق سایت انجام می‌شود و به صورت اتوماتیک بررسی می‌شود و افراد واجد شرایط تشخیص داده می‌شود.
این مسئول افزود: افرادی که تاکنون از تسهیلات دولتی اعم از زمین دولتی، وام مسکن بهره‌مند نشده باشند و سابقه حاکمیت شخصی نداشته باشند متقاضی تایید شرایط شده شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر