logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۴۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برنامه‌های مختلفی در محله‌های اسلامی درباره حجاب انجام شود

برنامه‌های-مختلفی-در-محله‌های-اسلامی-درباره-حجاب-انجام-شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مسئله حجاب از جمله مواردی است که باید با آن توجه خاص داشت گفت: برنامه‌های مختلفی در محله‌های اسلامی درباره حجاب انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی درگردهمایی فرمانده حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان زنجان که در سالن ولایت زنجان برگزار شد با بیان اینکه حضرت زهرا(س) دارای عصمت فراوان است و بعد از پیامبر اکرم (ص) جبرئیل بر ایشان نازل می‌شد گفت: حضرت زهرا (س) دارای عناوین و القاب بسیاری هستند که هر نام و لقب بستری مناسب برای شناخت حقیقت انسان از ابعاد مختلف زندگی است.

بیشتر بخوانید
 
وی افزود: حضرت زهرا (س) مرتبط با خداوند رحمان و رحیم بودند و از طرف دیگر یک مادر، مربی دین معرفی شدند که لقب ام ابیها  برازنده شان و شخصیت والای ایشان است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه یک انقلاب به راه انداخته‌اند که در نوع خود بی نظیر است طوری که افرادی که در مقابل ایشان ایستاده‌اند را در خطبه فدکیه آن حضرت تربیت توحیدی و الهی می‌کند.
 
حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: زمانی که مقوله ایمان آمد انسان از شرک دنیا پرستی، همسر، مال و فرزند، مقام پرستی دور کرد و این یک حسن است.
 
وی افزود: برای رسیدن به هدف باید صبر و استقامت کرد امروزه یاد و نام ائمه اطهار (ع) در دنیا منتشر شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: امروز نام ولایت فقیه در دنیا منتشر شده و  تفکر جهادی سپاه جا افتاده است و نامه ۵۳  نهج البلاغه در سازمان ملل نصب شده است و همه اینها ثمره تلاش‌های ائمه اطهار (ع) است.
 
حجت الاسلام بیگدلی گفت: باید برنامه‌های مختلفی در محله‌های اسلامی درباره حجاب انجام شود و با زور و جبر این کار میسر نیست  و باید توجه داشت که با مسئله بی‌حجابی و بدحجابی باید برخورد صورت گیرد و باید با فرهنگ علوی مهدوی کارها را پیش برد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر