logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۴۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مسموميت با CO سه نفر را راهی بیمارستان کرد

مسموميت-با-CO-سه-نفر-را-راهی-بیمارستان-کرد-
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در فصل زمستان خانواده‌های که از وسایل مانند بخاری در منازل استفاده می‌کنند باید از ایمنی آن‌ها مطمئن باشند گفت: مسموميت با CO سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسمومیت با منوكسیدكربن را قاتل بی‌صدا می‌گویند زیرا فرد نمیتواند از حضور آن خود مطلع شود گفت: حادثه گاز گرفتی در تاریخ 26 دی ماه ساعت 01:29 دقیقه بامداد رخ داده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته ولی سه نفر (خانم 27 ساله کودک،  18 ماهه و آقای 32ساله دچار مسمومیت شده‌اند و این حادثه در شهرک غرب زنجان به وقوع پیوسته است.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در پي  مسموميت سه نفر (خانم  27 ساله، کودک 18 ماهه و  آقاي32ساله) با گاز COبه علت نشت گاز از بخاری  گازی در منزل، مسمومين بعد از انجام اقدامات درماني پيش بيمارستاني توسط کدهای اشراق و بهشتي  به بيمارستان ولي عصر زنجان انتقال يافتند.

تقی‌لو ابراز کرد: نداشتن تهویه مناسب یا بسته شدن دودكش‌ها در وسایل باعث سوختن ناقص مواد نفتی شده و انسان را در معرض خطر مسمومیت با منوكسیدكربن قرار می‌دهد که عدم توجه به این تکات حادثه ساز است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر