logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمدره:

زمین چمن باشگاه شهید خرمی شهرستان خرمدره احیا می‌شود

زمین-چمن-باشگاه-شهید-خرمی-شهرستان-خرمدره-احیا-می‌شود
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمدره از بهسازی و کاشت دوباره چمن باشگاه خرمی این شهر خبر داد و گفت: زمین چمن باشگاه خرمی شهرستان خرمدره احیا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسینی در گفتگو با نبض سحر با اشاره به تعداد ورزشکاران شهرستان خرمدره گفت: ورزشکاران سازمان یافته از ابتدای سال تا به امروز 4 هزار و 400 نفر است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه 32 هیئت ورزشی در خرمدره فعال هستند گفت: در شهرستان خرمدره همچنین 50 باشگاه خصوصی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمدره با اشاره به کسب 350 مدال رنگارنگ در سطح استانی توسط ورزشکاران خرمدره گفت: ورزشکاران شهرستان همچنین در سطح کشوری 54 مدال مختلف را کسب کردند و همچنین در سطح جهانی می‌توان به مدال طلای افشین سلیمی در رشته ووشو اشاره کرد.

حسینی در ادامه به وضعیت نابسمان چمن باشگاه خرمی اشاره و عنوان کرد: در خصوص زمین چمن باشگاه خرمی اقدامات اولیه انجام شده، کود حیوانی، خاک نباتی تهیه شده و آماده بهسازی و کاشت مجدد است.

وی همچنین در خصوص زمین چمن بالای اتوبان که بلااستفاده مانده است گفت: زمین بالای اتومان چون در مجاورت شرکت سلیس است، قابلیت بهره‌برداری ورزشی نیست و در طرح مولدسازی قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهرستان خرمدره در زمینه ورزش از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در اين راستا همه مسئولین خرم دره با همدلی برای ارتقاء ورزش شهرستان کمک کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مهدی ] [ ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ]
باسلام کاش ی سرهم به وضعیت نامطلوب وغیرایمنی،غیر بهداشتی،اتاقک کشتی شهرستان خرمدره هم ی سر بزنین،داداشتونم اونجاس که....
فرم ارسال نظر