logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره گاز شهرستان ابهر خبر داد:

ارائه آموزش ایمنی گاز به ۳ هزار دانش‌آموز ابهری+ عکس

ارائه-آموزش-ایمنی-گاز-به-۳-هزار-دانش‌آموز-ابهری+-عکس
رئیس اداره گاز شهرستان ابهر گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، درسال‌جاری برای بیش از ۳هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی ششم با آموزش مصرف بهینه گاز و نکات ایمنی آن آشنا می‌شوند.

اسماعیل وندشاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای فرهنگ‌سازی عمومی مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی در بین دانش‌آموزان به عنوان همیاران شرکت گاز و ترویج فرهنگ مصرف گاز طبیعی در میان خانواده ها کلاس آموزشی با حضور کارشناسان شرکت گاز شهرستان ابهر در ۱۰۱ آموزشگاه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به این موضوع که افزایش آگاهی مشترکین گاز در زمینه مصرف ایمن و بهینه می‌تواند حفظ و صیانت از این سرمایه ملی و همچنین کاهش حوادث ناشی از عدم استفاده درست از مصرف گاز طبیعی را به دنبال داشته باشد گفت: در این دوره آموزشی که برای ۳ هزار ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی شهرستان‌های ابهر برگزار می‌شود، کلیه آموزش‌های لازم به منظور عملی کردن شعار اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی و پیشگیری از خطرات احتمالی گاز گرفتگی ارائه می‌شود.

وندشاد خاطرنشان کرد: در این طرح ۳ هزار ۴۰۰ دماسنج، کتابچه راهنمای مصرف بهینه انرژی و کارت همیار گاز و دفتر بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد و استفاده از توانمندی دانش‌آموزان برای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بین خانواده‌ها، احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت همدیگر، تقویت و پرورش روحیه خودباوری، مسئولیت پذیری، افزایش مهارت فردی و دعوت دیگران به رعایت این اصول در مدارس و البته در جامعه از اهداف این طرح است.

رئیس اداره گاز شهرستان ابهر گفت: این طرح به ۱۳ سال قبل از طرف شرکت گاز استان زنجان به شرکت ملی گاز ایران پیشنهاد و موافقت شد و استان زنجان ۱۳ سال است که این طرح را اجرا می‌کند.

این مسئول در پایان بیان داشت: همکاری با آموزش و پروش به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه اجرایی فرهنگ‌ساز، همواره منشأ خیر برای شرکت گاز و ارتقا آگاهی و بینش مردم در قبال نعمات الهی بوده است. امسال در این طرح رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل محترم شرکت گاز و باژرنگ مدیر محترم بهرداری و روابط عمومی گاز استان زنجان عنایت ویژه‌ای به شهرستان ابهر داشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر