logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شنیده‌های انتخاباتی؛

آنچه در خصوص انتخابات در فضای مجازی استان زنجان گذشت

آنچه-در-خصوص-انتخابات-در-فضای-مجازی-استان-زنجان-گذشت
در طول هفته گذشته موضوعات مختلفی پیرامون انتخابات در فضای مجازی استان زنجان پیچید که بیشتر اخبار مربوط به رد و تایید صلاحیت کاندیدها و البته تخریب برخی از آنان بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در طول هفته گذشته موضوعات مختلفی پیرامون انتخابات در فضای مجازی استان زنجان پیچید که بیشتر اخبار مربوط به رد و تایید صلاحیت کاندیدها و البته تخریب برخی از آنان بود. 

بیشتر بخوانید

*مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس: واقعا نباید دخالت کنید در انتصابات‌ از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم، مصطفی طاهری که از فرمان رهبری سرپیچی کرده است را رد صلاحیت نمایند.

 همدلی:

* اخبار غیررسمی حاکی از رد صلاحیت یکی از نمایندگان زنجان و طارم در مجلس است!

*بررسی‌های هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی ظاهرا به نقطه پایان رسیده و امروز و فردا تکلیف نامزدها تا حدودی برای حضور در کارزار انتخابات روشن خواهد شد. اخبار غیررسمی حاکی از آن است که آقای نماینده که دخالت های جدی و گسترده اجرایی داشته رد صلاحیت شده است.

*عملکرد نمایندگان استان زنجان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

* از پرونده ۳۵۱ داوطلبی حوزه های انتخابیه استان زنجان، پرونده آنها در هیات نظارت بررسی شده است؛ ۲۱۸ نفر تایید شده و ۱۰۷ نفر رد صلاحیت شدند. 

ماهنشان من:

*تعرفۀ انتخابات مجلس و خبرگان ‌یکی شد

حامیان دکتر ...: 

*به اطلاع اهالی شریف شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود می‌رساند افرادی که در حوزه کشاورزی درخواستی دارند و امکان پیگیری حضوری برایشان میسر نیست، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در پیام رسان ایتا به شماره 090232...98 اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات: 

*در این انتخابات مردم با گواهینامه هم می‌توانند رای بدهند و دیگر نیازی به شناسنامه نیست

مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر