logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر کشور:

مسائل شهردار و شورای شهر ابهر به صورت ویژه پیگیری می‌شود

مسائل-شهردار-و-شورای-شهر-ابهر-به-صورت-ویژه-پیگیری-می‌شود
وزیر کشور گفت: در خصوص مسئله شورا و شهرداری که مطرح شد، دستور ویژه برای پیگیری این موضوع داده شده و فلسفه وجودی شوراها خدمت به مردم است اگر چنین نباشد پس به چه دردی می‌خورند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد وحیدی در نشست هم‌اندیشی با فعالان سیاسی، اجتماعی در فرمانداری ابهر ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای عزیز کرمان گفت: رئیس جمهور شخصاً مایل هستند به تک تک شهرها سفر کنند و برای افتتاح گلخانه هیدج به ابهر سفر کردند و انشاالله در فرصت‌های بعدی به شهرستان‌ها نیز سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دوستان اشاره کردند که شهرستان ابهر مورد توجه نیست، اما طبق این آمار و ارقامی که در اینجا گفته شد، اگر ۴۲ درصد صنعت استان و ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در شهر ابهر است و این عدم توجه به این شهر را نشان نمی‌دهد، همین گلخانه ابر پروژه‌ای که در هیدج ساخته شده شبیه این کار در شهر جلفا وجود دارد، این کار خیلی بزرگی است که در این شهر صورت گرفته است.

وحیدی تصریح کرد: در این شهر چندین مورد افتتاح طی این دو روز انجام شد که نشان از توجه به این شهر است، البته این پروژه‌ها به همت خود مردم، مسئولان شهرستان و بخش خصوصی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه اشاره کردند که نرخ بیکاری در شهر هیدج منفی است که این بسیار خبر خوبی یوده و این شهر قطب صنعتی کفش کودک محسوب می‌شود که این خیلی موضوع مهمی است.

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور به اصل شایسته سالاری بسیار توجه دارند و الان فعالیت انقلابی یک وظیفه و تکلیف است که هر کدام از ما وظیفه داریم برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم، سعی داریم که افراد شایسته و صالح مسئولیت‌ها را بپذیرند.

وی در ادامه به برگزاری با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: در انتخابات همه باید به میدان بیایند و تلاش کنند و الان وقت کار و تلاش است و شاهد هستیم که دشمن با تمام توانش قصد دارد ایران و انقلاب اسلامی را به زمین بزند و در حادثه اخیر نشان داد، چقدر خبیثانه هموطنانمان را به شهادت رساندند.

وحیدی ابراز کرد: این مردم پای این انقلاب هستند و دشمنان نمی‌توانند به نقشه‌های شوم خود برسند بنابراین الان وقت حرکت است و زمان گلایه نیست.

وی با اشاره به اینکه تقسیمات کشوری کلا در کشور یه امر جاری و عادی بوده است، گفت: این تقسیمات نباید روی اراده مردم تاثیر بگذارد و نباید اختلاف نظر‌ها مانع پیشرفت شود.

این مسئول همچنین در مورد رسیدگی به مسائل شهرداری ابهر خاطرنشان کرد: در خصوص مسئله شورا و شهرداری که مطرح شد، دستور ویژه برای پیگیری این موضوع داده شده و فلسفه وجودی شوراها خدمت به مردم است اگر چنین نباشد پس به چه دردی می‌خورند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر