logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۴۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار خرم دره خبر داد:

احداث ۳۵۰۰ متر مربع فضای سبز در پارك جنگلی خرمدره

احداث-۳۵۰۰-متر-مربع-فضای-سبز-در-پارك-جنگلی-خرمدره
 شهردار خرم دره  از اجرای محوطه سازی و احداث فضای سبز به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع در پارك جنگلی خرمدره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هوشنگ نوری آرا اظهار داشت: احداث فضای سبز در سطح شهر بخصوص در پارك جنگلی خانواده به عنوان مهمترين تفرجگاه اين شهر از اهميت ويژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید

وی هدف از این اقدام را ساماندهی ورودی پارک جنگلی دانست و گفت: شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ساماندهی ورودی پارک جنگلی محل کنده کاری استخر که غیر کارشناسی انجام گرفته بود چمن کاری کرد.

شهردار خرمدره درادامه به ایجاد استخر برای بازی‌های آبی در پارک‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص‌های مهم در ایجاد پارک‌ها، احداث استخر را در محلی بجز ورودی پارک در نظر می‌گیرند تا از بروز حوادث و خطرات احتمالی جلوگیری کنند بر همین اساس شهرداری توسط واحد فضای سبز این محل را به احداث فضای سبز کشت چمن اختصاص داد.

نوری آرا ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای حوزه فضای سبز شهرداری گریزی به اقدامات انجام گرفته در این پارک بعد از حضور خود در مدیریت شهری زد و گفت: این پارک که قبلا کاملا رها شده بود با توجه به اهمیت پارک در زندگی روزمره مردم، شهرداری طی چند سال گذشته با پروژه‌های عمرانی و خدماتی تحول اساسی در این پارک ایجاد کرده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات پیاده رو سازی کامل پارک، راه اندازی سیستم روشنایی، نصب ست‌های ورزشی، احداث فضای سبز و کاشت چمن، احداث سه چشمه سرویس بهداشتی برای آقایان و سه چشمه برای بانوان، ایجاد نگهبانی همچنین نظافت و رسیدگی روزانه پارک جهت رفاه حال شهروندان که مورد توجه و استقبال مردم بخصوص بانوان محترم قرار گرفته اجرا کرده است.

این مقام مسئول درادامه خاطر نشان كرد با توسعه سرانه فضای سبز در پارك جنگلی خانواده بتوانيم گام مهمی در جهت ارتقای سطح سيما و منظر اين پارك بر داريم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر