logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صمت ابهر خبر داد:

افتتاح ۳ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در ابهر

افتتاح-۳-واحد-صنعتی-با-اشتغال‌زایی-برای-۸۰۰-نفر-در-ابهر
رئیس اداره صمت ابهر گفت: سه واحد صنعتی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابهر افتتاح شد برای بیش از ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: واحد سیمین نخ‌ظریف تاریخ شروع و اجرای طرح سال ۱۴۰۰ است و ظرفیت سالانه هزار و ۹۵۰ تن نخ هایبالکو هزار و ۹۵۰ تن نخ نان‌بالک را دارد، کاربرد این محصولات جهت تولید فرش ماشینی است و برای ۲۴۴ نفر اشتغال مستقیم شده و در مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار احداث شده است و ماشین‌آلات با تکنولوژی به روز آلمان و ایتالیا است و با سرمایه‌گذاری ۳۲۵ میلیارد تومان امروز به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مجتمع فولاد غرب ابهر که تاریخ شروع اجرای طرح سال ۱۳۹۵ بوده و برای ۱۱۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است و ظرفیت سالانه ۹۸ هزار تن انواع مقاطع سنگین فولادی را دارد و در مساحتی ۴.۸۴ هکتار در خارج از شهرک صنعتی ابهر واقع و در آن هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

عزیزی با بیان اینکه واحد فولاد آسین ابهر برای ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است، گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰ هزار تن لوله بدون درز را دارد که در خطوط انتقال نفت و گاز و صنایع پتروشیمی کاربرد دارد و در شهر هیدج واقع است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر