logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۴۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

برگزاری باشکوه‌تر انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

برگزاری-باشکوه‌تر-انتخابات-تجلی-مردم-سالاری-دینی-است
امام جمعه ماهنشان گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش‌رو به عنوان تجلی مردم سالاری دینی است که از موضوعاتی است که طی ماه‌های گذشته مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو به عنوان تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است و از موضوع‌هایی است که طی ماه‌های گذشته در مناسبت‌های مختلف مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
وی عنوان کرد: راهبردی که پایه تحول و راه حل مشکلات به حساب می‌آید، نهادها و مسئولان دولتی و حاکمیتی همواره از اصلی‌ترین مخاطبان رهنمود‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بوده‌اند.
وی اذعان کرد: شورای نگهبان، هیئت‌های نظارت که از محوری‌ترین دستگاه‌ها به حساب می‌آیند با توجه به حوزه گسترده وظایف نقشی راهبردی در تحقق انتخابات پرشور و مشارکتی دارند.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: الحق‌و‌الانصاف رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا نموده و مسیر را برای همه سلایق سیاسی در انتخابات پیش رو هموار نمودند.
وی ابراز کرد: شهادت غریبانه دهها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر صدیقه شهید و سلاله پاکش امام راحل بود دلهای امت اسلامی و مردم انقلابی را در سوگ و ماتم نشاند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری ادامه داد: این واقعه تروریستی به دستور آمریکا و صهیونیست خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن از خباثت و وحشیگری دشمن صهیونیستی و مزدوران او بود.
وی ابراز کرد: این حادثه دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوال است.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: رژیمی که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتاب زده، بی‌محابا و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران و ترورهای فردی و جمعی میزند.
وی تاکید کرد:  بدون تردید این جنایات موجب بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد ابلیس را در پی خواهد داشت و این جنایت کم سابقه را محکوم می‌کنیم.
امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: به پیشگاه امام زمان و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
وی ادامه داد: برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل را از خداوند متعال خواهانیم.
وی تاکید کرد: از مسئولین امر می‌خواهیم تا هرچه سریعتر مسببین و عاملین و آمرین داخلی و خارجی را شناسایی و معرفی نموده و انتقام سخت و بازدارنده از آنها گرفته شود تا قلب مجروح مردم ایران اسلامی التیام یابد.
حجت‌الاسلام علی اکبری اظهار کرد: بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست‌ها صادر شد، در واقع بیانیه‌‌ای که داعش با تاخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد.
وی عنوان کرد: این بیانیه را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه‌های رسمی خود بر عهده داشت‌.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: ۱۷ دی سالروز قانون کشف حجاب توسط رژیم رضاخانی است.
وی ادامه داد: این قانون اوج سیاست‌های رضاخان در ستیز با فرهنگ ایرانی اسلامی این سرزمین بود.
حجت‌الاسلام علی اکبری تاکید کرد: حجاب و عفاف پیش از آنکه دستور اسلامی باشد فرهنگ ایرانی بوده است.
وی افزود: اکنون هم سیاست حجاب‌زدایی از جامعه توسط بعضی بازیگران، بازیکنان و خوانندگان پیوند برقرار کرده.
وی تاکید کرد: مسئولین باید به دنبال سیاست متقن با این رویکرد مبارزه نمایند،تبیین‌گری صورت گیرد و ترک فعل بعضی افراد در مورد حجاب مورد مواخذه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: سفر پر‌خیر و برکت رئیس جمهور محترم، مردمی و ولایی را به استان زنجان گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: از مسئولین شهرستانی می‌خواهیم تا مشکلات مردم را اولویت بندی نموده و طرحی جامع آماده نمایند.تا از برکات این سفر شهرستان ماهنشان بهره‌مند گردد.
امام جمعه ماهنشان اذعان کرد: از مردم شریف شهرستان می‌خواهم تا در راهپیمایی فردا در مرکز استان شرکت نموده و از رئیس جمهور محترم استقبال نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر