logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 9 دقیقه ]

فضای مجازی استان زنجان و شنیده‌های انتخاباتی

فضای-مجازی-استان-زنجان-و-شنیده‌های-انتخاباتی-
با نزدیک‌تر شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موضوعات مختلفی در فضای مجازی استان زنجان منعکس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با نزدیک‌تر شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موضوعات مختلفی در فضای مجازی استان زنجان منعکس می‌شود.

بیشتر بخوانید

گروه موج‌ سوم ابهر:

*سلام دوستان بداخلاقی انتخاباتی آقای علی مردانی در یکی از روستاهای منطقه ایشان هرجا می‌روند اعلام می‌کنند که فلان کاندیدا پوششی آقای دکترشجاعی هستند و با این رویه چون رزومه کاری ندارد می‌خواهد جبران کند آقای پزشک:

۱. حرف و برنامه‌های خودتو بگو رد شو و الحمدولله رزومه هم که نداری

۲. دوره قبل شما آقای پزشک پوششی آقای دکتر شجاعی بودید و نشست هم داشتید و باعث شدید دکتر شاپور اعلایی مقدم رای نیاورد

۳، دوره نهم شما پوششی بودید باعث شدید آقای دکتر خانمحمدی رای را ببرد و دکترمحمود زمانی رای نیاورد

۴.دوره هشتم شما رئیس ستاد آقای خانمحمدی بودید و باعث شدید آقای مهدوی با کمی اختلاف رای را ببرد 

و.....

پس بنابراین الان هم شما قطعا کاندیدای پوششی آقای شجاعی هستید چون دوره قبل بودید.

اولین خبر:

*چندی پیش حسین عبادتی، دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی و نایب رئیس شورای ائتلاف استان زنجان در گفتگویی با فارس، اظهارات تندی را درباره یکی از نمایندگان فعلی زنجان و طارم در مجلس و برخی دستگاه‌ها داشت، بعد از آن حالا ابهاماتی مطرح است که ایشان به همان صراحت پاسخ دهند؛ اول، ایشان از کاندیداهای احتمالی مجلس آینده هستند و احتمالا یکی از رقبای ایشان همان نماینده باشد که مورد عنایت قرار گرفته است و این گفتگو در این ایام کمی عجیب نیست؟

دوم، خیلی از رفقای شما حدود چهار سال پیش از حامیان آن نماینده بودند

سوم، چهار سال زمان داشتید در قبال انتصابات اظهار نظر کنید، چرا سه ماه مانده به انتخابات یادتان افتاده است؟

چهارم، اگر یکی از حامیان آن نماینده هم در مورد شما اظهارات تندی داشته باشد اسمش را چه می‌گذارد؟ تبلیغ زودهنگام در رسانه همسو، تخریب رقیب در رسانه همسو یا چه؟

پنجم، چرا آن گفتگو را در رسانه دیگری برنامه‌ریزی نکردید؟

*جوابیه: در خصوص مطلبي كه در واكنش به مصاحبه بنده با خبرگزاري فارس منتشر نموديد چند نكته دارم:  

اول: بنده از حوزه انتخابيه زنجان و طارم و اساسا از استان زنجان كانديداي انتخابات مجلس نيستم و لذا رقابتي هم با نماينده يا نماينده‌هاي محترم ذكر شده ندارم.

دوم: تاريخ انجام اين مصاحبه مربوط به حدود چهار تا پنج ماه قبل است. اين را مي‌توانيد از خبرگزاري فارس جويا شويد.

سوم: دخالت در انتصابات طبيعتا در يك سال و نيم  اخير رخ داده و نه در چهار سال. طبيعتا موارد مربوط به دوران پس از استقرار دولت فعلي است. ضمن اين كه بنده قبلا در صفحات شخصي خود به اين موارد اعتراض كرده‌ام. در دوران انتخابات شوراي شهر گذشته هم همين موارد را با صراحت ابراز كردم. پس حداقل از سوي بنده حرف جديدي زده نشده مضاف بر اين كه اين اعتراض‌ها را لازم نيست بنده بگويم. احتمالا اگر كسي بين مردم زنجان باشد بارها اين عبارات را از دهان عام و خاص مردم شنيده.

چهارم: اين كه به يك نماينده بگوييم چرا در انتصابات دخالت كرده‌اي مي‌شود حمله تند؟ بگذريم كه از روز انتشار مصاحبه بنده حاميان همان نماينده محترم با تعابير زشت و موهن حملات پرشوري را داشته‌اند. البته طبيعتا بنده آماده شنيدن اين حرف‌ها و تحمل اين رفتارها بودم. براي من چيز جديدي نيست. جرياني كه تماميت خواهانه اجازه حضور يك منتقدش را در حتي در جلسات مشورتي ساده استان نمي‌دهد، طبيعي است كه اين حداقل انتقاد را هم تحمل نكند. 

پنجم: پرسيده‌ايد چرا با فارس مصاحبه كرده‌ام! فارس از من دعوت كرده بود. هر رسانه ديگري هم دعوت كند بنده استقبال مي‌كنم. چرا تصور داريد برنامه ريزي خاصي صورت گرفته؟

ششم: من از شما به عنوان يك رسانه پرمخاطب مي‌پرسم به نظرتان مواردي كه طرح كرده‌ام شايسته پاسخ نيست؟ آيا براي خود شما سوال نيست؟ اتفاقا حالا كه باب اين حرف‌ها باز شد خوب است در اين باب گفتگو شود. بنده آماده‌ام حسین عبادتی، دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی و نایب رئیس شورای ائتلاف استان زنجان

*استعفای یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان بعد از تغییر مدیریت این مجموعه با اصرار یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس آینده بوده و استعفا دهنده تمایل چندانی به این کار نداشته، به نظر تعدادی از کاندیداهای احتمالی برای پیروزی در انتخابات مجلس نقشه‌هایی برای علوم پزشکی کشیدن که اگر عملی بشه، با کمال میل خدمت دوستان هستیم تا ناگفته‌ها هویدا بشه

*شکایت یکی از نمایندگان استان در مجلس از یک نیروی خدماتی به علت مطالبه‌گری و انتقاداتی که وی  در فضای مجازی از عملکرد این نماینده انجام داده است باعث شده تا این نماینده همه مسئولیت‌های خود را رها کند و شدیدا پیگیر شکایت از یک نیروی خدماتی شود

*آقای نماینده بهتر نبود پیگیر کم کاری مسئولانی بودید که مردم را به دردسر انداخته‌اند نه یک خدمه؟

zil.ink/avalinkhabarnews

همدلی:

*قبل از هر انتخابات در کل کشور باید هیأت‌های اجرایی انتخاب بشوند این هیات‌های اجرایی از بخش‌ها گرفته تا وزارت کشور یعنی در حقیت معتمدین مردم هستند که از سوی بخشدار فرماندار استاندار وزیر کشور معرفی می‌شوند.

و در مجموع باید کسانی باشند بی‌طرف، امین، مورد اعتماد مردم؛ این درحالی است که در بخش بزینه‌رود افرادی از سوی بخشداری به هیأت‌های اجرایی معرفی شدند نه تنها امین و مورد اعتماد مردم محلی نیستند بلکه خود مورد سوال هستند.

عصر زنجان:

برکناری مدیران استان از شایعه تا واقعیت/ چه کسی سلامت انتخابات در ابهر، خرمدره و سلطانیه را تضمین می‌کند؟

شایعه تغییر فرماندار ابهر چندی است در محافل عمومی و رسانه‌ها مطرح شده است، اما سوال اینجانست چرا فرماندار شهرستان ابهر با وجود نزدیک بودن زیاد به حسن شجاعی باید تغییر کند؟

ماجرای انفصال آقای ذوالقدر چند ماه پیش بود که مطرح شد اما در آن زمان جناب نماینده با تمام وجود وارد میدان شد و مانع  انفصال از خدمت فرماندار ابهر گردید، فرمانداری که از ابتدای حضورش در شهرستان ابهر حاشیه هایی فراوانی داشت، از جمله اینکه مشاور نماینده فعلی مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه بود. نکته‌ای که نگرانی‌هایی را پیرامون برگزاری انتخابات سالم در حوزه ایجاد کرده است. تعارض منافع بزرگی که او و مجموعه اجرایی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده اشت.

حالا باید منتظر ماند و دید او که از حامیان اصلی حسن شجاعی علی آبادی و حتی رئیس ستادش بود در انتخابات پیش رو چطور و با چه راهکاری انتخابات سالم و بدون جانب‌داری را برگزار خواهد کرد.

اصلا چه کسی سلامت انتخابات در ابهر، خرمدره و سلطانیه را تضمین میکند؟

شجاعی در تب و تاب:

*در ایامی که تب و تاب انتخابات پیش رو تب و تابی سیاسی به چهره استان بخشیده است، آقای نماینده از این تب و تاب عقب نمانده و همانند روز‌های ابتدای نمایندگی در حال دهگردی و خدمت و خدمت است.

این در حالی است که آقای شجاعی در مدت سه سال و اندی کنار فرصت حضور در روستاها و مناطق مختلف را داشت و هم اکنون هم که به توفیق خدمت به مردم در حال گردش در این مناطق است فقط و فقط انگیزه‌ای الهی دارد که انشالله در خدمت مردم باشد و ولاغیر.

خوب است جناب مستدام آقای شجاعی با نگاهی به پشت سر و اقدامات خود با کمی تامل در چند سال گذشته به کرده و نکرده خویش بیشتر توجه داشته باشد و اکنون برای تبلیغ خود اینچنین در تب و تاب نباشد.

دخالت‌ها و تصرفات پی در پی در تصمیمات اجرایی و گماردن نفرات مختلف منتصب به خود در جایگاه های مختلف شهرستان، از افعال شاخص آقای شجاعی است که قطعا هم تاثیر مثبت بر رای ایشان خواهد داشت هم تاثیر منفی، تاثیر مثبت به این جهت که تمامی اعوان و انصار به جهت اقدامات این چند سال آقای شجاعی ملتفت‌اند که آقای نماینده عزم راسخی برای به کارگیری از عناصر ستادش در سمت‌های اجرایی دارد و این یک نکته مهم برای تمام افرادی است که سعی دارند در ستاد آقای شجاعی فعالیت کنند، اما تاثیر منفی نیز خواهد داشت که این موضوع به جهت همان دخالت هاست که خب با چند سخنرانی آتشین شیخ عزیز این موضوع نیز توجیه شدنی است.

آقای شجاعی گاه برای رسیدن به اهداف‌اش در چینش افراد در سمت‌های اجرایی در دولت دست به تهدید‌های مستقیم و غیر مستقیم می‌زد و با ابزار‌های مختلفی همچون توییتر با چند جمله به اهداف خود می رسید.

آقای شجاعی حتی گاه برای بدست آوردن دل شکسته مردم آسیب دیده در بورس با نطق‌های آتشین و توییت‌های طوفانی قصد به دست آوردن این دل‌ها را داشت و گاه قصد داشت تا بورس را با تغییر رئیس بورس دگرگون کند.

این شیخ عزیز ما حتی گه گاه خود را استاندار استان حوزه انتخابی خود می‌دید و بی‌توجه به الباقی مسئولین استان سعی در تعیین فرماندار و معاون فرماندار و مدیر شهرستان و ..... داشت که در برخی همین اتفاق افتاد و برخی از منصوبین به این بزرگوار هم اکنون در سمت اجرایی هستند.

خلاصه که اگر می‌بینید شیخ بزرگوار ما در این ایام در حال تبلیغ در روستاها و دهگردی است بدانید هیچ منعی برای ایشان نیست و ایشان مجزا از هر نماینده دیگری است.

*شنیده شد در همایشی که پنجشنبه در شهرستان خرمدره برگذار شد. یکی از ورزشکاران چک اهدایی یکی از کاندیداهای مجلس را کاملا محترمانه به سمت خودش عودت داد

کانال لشکر موعود:

*دقیقا زمانی که رهبری انتخابات رو مهمترین اتفاق سال میدونه و سفارش میکنه به مشارکت اینترنت رو گرون می کنید تا صدای اعتراض مردم بیاد بالا!

مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : لطفا ] [ ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ]
لطفا از زنجان هم بنویسید چرا گیر دادین به ابهر؟ از سلامت انتخابات در زنجان و رفاقت صمیمی یک مقام عالی با کاندیدای انتخابات بگویید دستمزدتان صرفا در مورد ابهر و زدن خبرهای جهت دار اجازه داده؟؟ شرف داشته باشید و درمورد نماینده های فعلی زنجان هم بنویسید!
فرم ارسال نظر