logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تولید مستند دستاوردهای انقلاب از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان/ ستاد رسانه ای نکوداشت پیروزی انقلاب راه اندازی شد

تولید-مستند-دستاوردهای-انقلاب-از-سوی-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-ستاد-رسانه-ای-نکوداشت-پیروزی-انقلاب-راه-اندازی-شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مستند دستاوردهای انقلاب از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه می شود.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری، امروز  در نشست رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب در برهه هایی که انقلاب آن را سپری کرده، چیزی شبیه به معجزه است.

 وی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب ها عمر کوتاهی داشته اند، ادامه داد: دشمن توطئه های بسیاری علیه نظام اسلامی اعمال کردند اما با وجود مردم و رهبری امام و رهبری به ثمر ننشست.

این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مردم مولفه های تداوم انقلاب هستند، گفت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی نه تنها در برابر صدام بلکه در مقابل 80 کشور دنیا ایستادند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: برای حفظ این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است که ضروری است یاد و خاطره شهدای انقلاب همواره گرامیداشته شود.

صفری با بیان اینکه شکست مذبوحانه دشمن در جنگ تحمیلی موجب طرح ریزی جنگ نرم علیه نظام اسلامی شد،افزود:هدفگذاری دشمن از این توطئه ها ایجاد جنگ نرم، مقابله با درصحنه بودن مردم و اقتدار نیروی های مسلح است.

 وی برضرورت انتقال ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: دشمن برای هر قشری برنامه و توطئه برنامه ریزی شده دارد.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه های رسانه دشمن به دنیال کم اهمیت جلوه دادن برخی مسائل است،ادامه داد: درحالی که مطالبه یکی از رسالت های رسانه ها در کنار امیدآفرینی است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا با عادی جلوه دادن برنامه های ماهواره ای خانواده ها را متزلزل کند،افزود:اعتبارزدایی از ارکان نظام هدف اصلی دشمن است.

صفری گفت: امروز جهاد رسانه و متولیان فرهنگی، تبلیغ و مقایسه منطقی در خصوص اینکه چه بودیم و آنچه هستیم، باید باشد.

صفری با بیان اینکه ستاد رسانه ای نکوداشت پیروزی انقلاب در راستای اجرای کارهای بزرگ در حوزه های مختلف راه اندازی شده است، گفت: مستندهای فاخری از مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه زنجان (پدر دو شهید) و آیت الله عمید زنجانی تولید می شود.

 وی به تهیه مستند دستاوردهای انقلاب از استان زنجان و برخی برنامه ریزی ها در این خصوص اشاره کرد و افزود: با همراهی دستگاه های فرهنگی و پیشنهادات مربوطه می توان برنامه ریزی یک ساله برای این ایام کرد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی تحقیق و پژوهش های دوران اتقلاب زنجان را در اختیار صدا و سیما قرار دهند، گفت: از این آثار می توان در تهیه مستنداتی با موضوع شهدا استفاده کرد.

صفری بیان داشت: تلاش می شود برنامه هایی که تدوین می گردد فراخور سن نسل چهارم انقلاب باشد چرا که این نسل انقلاب را ندیده و این مساله برای درک بهتر این ایام به آنان کمک می کند.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: تهیه مستند نقش مساجد زنجان در انقلاب از سوی اوقاف و امور خیریه می تواند به نقش مسجد و فعالیت های سیاسی مساجد در قبل از انقلاب بپردازد.

وی ادامه داد: هر دستگاهی به فراخور نوع فعالیت خود می تواند کارهای ماندگاری انجام دهند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه از ماه های آتی فراخوان همراهی افرادی که آثاری از دوران انقلاب در اختیار دارند، منتشر می شود، افزود: تا این آثار برای نمایش در نمایشگاه دائمی انقلاب مورد استفاده قرار گیرد.

صفری با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب بایستی به اصل انقلاب برگشت، گفت: انقلابیون از دل مساجد قیام کردند از اینرو بایستی باید کار فکری و فرهنگی در بین جوانان انجام داد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر