logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۴۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده:

کُندی عملکرد پیمانکار جاده قیدار_ ابهر، عامل تصادفات تلخ در این محور است

کُندی-عملکرد-پیمانکار-جاده-قیدار--ابهر،-عامل-تصادفات-تلخ-در-این-محور-است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: کندی عملکرد پیمانکار جاده قیدار به ابهر، عامل تصادفات تلخ این جاده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،جمال خلجی بیان داشت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام اداره راه و شهرسازی این شهرستان، جاده قیدار به ابهر است که متاسفانه پیمانکار این طرح،عملکرد کندی دارد و شاهد تصادفات تلخی در این جاده هستیم و این امر همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان را می‌طلبد و در حال حاضر حدود هشت کیلومتر این جاده، شن ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حال حاضر،حداقل چیزی حدود ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار جهت تعریض و بهسازی و عملیاتی کردن جاده قیدار به ابهر، نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ پیگیری‌هایی با اداره اوقاف انجام شد که در آن مقداری از اراضی اوقافی به شهرداری الحاقی شد و طرح نهضت ملی مسکن در همین سال کلید زده شد.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن برای ۲۰۰نفر فرهنگیان،۵۰۰نفر جهت طرح جوانی جمعیت،۱۰۰نفرهم از مجموعه نیروهای مسلح که مجموعا ۳۵۰۰نفر واجدین شرایط اقدام و عملیاتی شد.

خلجی اشاره ای به انعقاد تفاهم نامه بین اوقاف و شهرداری قیدار کرد و گفت: امیدواریم مردم ما هم در همیاری و همکاری با ما در جهت طرح نهضت ملی مسکن تعامل خوبی داشته باشند تا بتوانیم به نحو مطلوب در این زمینه عمل کنیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در طرح مسکن ملی در خدابنده داریم که به حول و قوه الهی سال آینده با کمک دولت و مسئولان استانی و شهرستانی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر