logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان خبر داد:

فوت ۸ نفر در آذرماه بر اثر تصادف در جاده ابهر_ قیدار

فوت-۸-نفر-در-آذرماه-بر-اثر-تصادف-در-جاده-ابهر--قیدار
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان با اشاره به شرایط نامناسب محور ابهر- قیدار گفت: با توجه به شرایطی که این جاده دارد و هر روز تردد در این محور روبه افزایش بوده به طوری که وضعیت جاده ابهر به قیدار به قدری مشکل‌ساز بوده که در آذر ماه ۸ نفر در این محور کشته شدند.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در تصادفی که در محور ابهر به قیدار رخ داد، ۳ دستگاه ماشین، نیسان وانت، سواری ساینا و پژو ۴۰۵ متأسفانه ۴ نفر از سرنشینان سواری پژو در محل فوت کردند، این محور کم‌کم از شرایط ایده‌آل خارج می‌شود و به وضعیت بحرانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: وضعیت جاده ابهر به قیدار به قدری مشکل‌ساز شده که در آذر ماه ۸ نفر در این محور کشته شدند، با توجه به شرایطی که این جاده دارد و هر روز تردد در آن در حال افزایش است، علیرغم پیگیری‌هایی که توسط پلیس راه استان انجام گرفته، متأسفانه اقداماتی که باید انجام بشود صورت نگرفته است.

میناخانی با بیان اینکه ما هر روز شاهد افزایش تصادفات در این محور هستیم، گفت: این مقدار کشته در یک ماه، آمار خیلی بالایی است و عملکرد واحدهایی که در امر ترافیک سطح کشور دخیل هستند را زیر سوال برده است.

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان گفت: برای کاهش این مقدار تصادفات نیاز است مسئولین استانی و شهرستانی پای کار بیایند و مشکلات این محور را پیگیر باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت به همین روند ادامه داشته باشد در آینده شاهد آمار بیشتری در خصوص کشته‌ها در این محور خواهیم بود، خصوصاً در شرایطی که در این فصل از سال شاهد بارش برف خواهیم بود و یخبندان عامل اصلی این تصادفات در این محور خواهد بود و تصادفات افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر