logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم خبر داد:

کشف گوشت کل وحشی از شکارچیان متخلف در شهرستان طارم

کشف-گوشت-کل-وحشی-از-شکارچیان-متخلف-در-شهرستان-طارم-
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از کشف گوشت کل وحشی از شکارچیان متخلف در روستای انارستان شهرستان طارم خبر داد.

سعید موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در پی دریافت گزارش از جانب دوستداران محیط زیست مبنی بر شکار یک راس کل وحشی توسط دو شکارچی متخلف، پس از کسب مجوز بازدید منزل از سوی مقامات قضایی شهرستان، محیط‌بانان شهرستان طارم در معیت مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی روز سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به روستای انارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پس از حضور محیط بانان و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مقابل منزل فرد متخلف، صاحب خانه از باز کردن درب منزل جهت بازرسی امتناع نموده و همسر فرد متخلف اقدام به پرتاب گوشت کل وحشی از روی ساختمان به داخل کوچه نموده که توسط مامورین مشاهده و تعقیب و گریز فردی که قصد انتقال گوشت کل وحشی را داشت شروع می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم ادامه داد: در حین تعقیب و گریز فرد متخلف گونی حاوی گوشت کل وحشی شکار شده را رها نموده و متواری می شود.

وی ضمن تشکر از همیاران محیط زیست بابت همکاری با محیط‌بانان در گزارش تخلفات حوزه شکار و صید، خاطر نشان کرد: دو فرد متخلف که اقدام به شکار کل وحشی نموده اند، شناسایی شده و به زودی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر