logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

کنترل جدی فرزندآوری در ایران برنامه دشمنان است

کنترل-جدی-فرزندآوری-در-ایران-برنامه-دشمنان-است
امام جمعه ابهر گفت: قلت عدد فرزندآوری جز برنامه‌های اصلی دشمن است و یک طرح صهیونیستی است که فرزندآوری با جدیت در کشور ما کنترل شود که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع اخطار دادند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دشمن در تلاش برای از بین بردن کانون خانواده‌ها در کشور ما و به ویژه در بین شیعیان است که برای تحقق این موضوع ترویج بی‌عفتی و همچنین کمرنگ کردن فرزندآوری را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه قلت عدد فرزندآوری جز برنامه‌های اصلی دشمن است، تصریح کرد: یک طرح صهیونیستی است که فرزندآوری با جدیت در کشور ما کنترل شود که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع اخطار دادند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در دیدار که مقام معظم رهبری با ورزشکاران داشتند فرمودند؛ که من تشکر می‌کنم از آن بانوی ورزشکاری که با رعایت حجاب در میادین حاضر می‌شود، افزود: حضرت اقا همچنین در این دیدار از بانویی که با فرزندش برای گرفتن جایزه روی سکو رفت نیز تشکر کرد که این بانو در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که تعریف مقام معظم رهبری برای من بهترین مدال است.

این مسئول با تأکید براینکه این قبیل موضوعات باید برجسته شود، تاکید کرد: موضوع دیگر مطرح در حوزه خانواده طرح غربالگری است که از طرح‌های صهیونیستی در دنیا است که نه با اسلام و نه با عقل سازگار است.

حجت‌الاسلام مرادپور با توضیح اینکه هیچ نیازی نیست که یک خانم مرتب سونوگرافی کند و ببیند بچه‌اش در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: گاهی سقط جنین‌ها باعث نازایی دائم بانوان می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار جنین سالم اشتباها سقط شده است، ادامه داد: می‌خواهیم قانونی بگذاریم که از این اشتباهات پیشگیری شود.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه پژوهش‌ها نشان داده که بچه‌هایی که قلبشان دیر تشکیل می‌شود از سایر بچه‌ها باهوش‌تر هستند، خاطرنشان کرد: صهیونیسم جهانی برای بچه‌های باهوش شیعه نقشه کشیده که باید در برابر آن هوشیار بوده و با آن مقابله کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر