logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

دشمنان با نقشه‌های شوم سعی دارند فرزندآوری را کاهش دهند

دشمنان-با-نقشه‌های-شوم-سعی-دارند-فرزندآوری-را-کاهش-دهند-
امام جمعه ابهر گفت: دشمنان برای نخبگان و کودکان شیعه نقشه می‌کشد و با برنامه‌ریزی و نقشه‌های شوم سعی دارند فرزندآوری را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌ نماز جمعه این هفته شهرستان ابهر، گفت: جاده‌های حادثه‌خیز را باید اصلاح کرد تا از حادثه‌های ناگوار جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه اعتبار هزینه می‌شود تا مشکلات مردم حل شود، افزود: اعتبارات باید به طور کارشناسی شده هزینه شوند تا موجب رفع مشکل شود.

 حجت‌الاسلام مرادپور در ادامه با اشاره به جایگاه والای خانواده، تصریح کرد: دشمن در حال تلاش است تا کانون گرم خانواده را از بین ببرد و در این راستا عفت، محبت و فرزندآوری در خانواده‌ها را نشانه گرفته است.

 خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان برای نخبگان و کودکان شیعه نقشه می‌کشد، یادآور شد: دشمنان با برنامه‌ریزی و نقشه‌های شوم سعی دارند فرزندآوری را کاهش دهند. 

امام جمعه ابهر با اشاره به ظلم‌هایی که اسرائیل به مردم فلسطین و غزه می‌کند، عنوان کرد: سیستم معیوب بچه‌کش اسرائیل محکوم به فنا است. 

 حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس مسئله مهمی است؛ همه ما شاهد برکات دولت انقلابی و مجلس انقلابی هستیم. تدین، کارآمدی، دلسوزی و شجاعت تعدادی از خصوصیت‌هایی است که نمایندگان باید داشته باشند و به طور جهادی برای مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر