logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۳۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برادر شهيد شهریاری:

راه شهید مجید شهریاری‌ها در کشور ادامه‌دار است +فیلم

راه-شهید-مجید-شهریاری‌ها-در-کشور-ادامه‌دار-است-+فیلم
برادر شهيد دکتر مجید شهریاری با اشاره به اینکه شهید شهریاری در زمینه علم هسته‌ای به قدری پیش‌رفته بودند که دشمن تاب نیاورد و دست به ترور زد، گفت: اما یاد و نام شهید زنده است و بسیاری‌ها در کشور ادامه دهنده راه او هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فريد شهرياري در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا با اشاره به اینکه شهید شهریاری علاقه و وابستگي فراوان به کسب علم و دانش، داشتند، گفت: در اين مسير تلاش‌هاي گسترده و بي وقفه‌اي داشت و در همان سنين جواني به درجه استاد تمامی نائل شد. 

بیشتر بخوانید
وی با اشاره به اينکه شهيد شهریاری دانشجويان زیادی تربیت کرد و در ارایه دادن علم خود به دانشجویان دریغ نکرد، گفت: دشمنان بسيار دير وجود چنين پتانسيل‌هاي ارزشمندي در کشور ما را فهمیدند، چرا كه شهيد شهرياري در موقعيتي بسيار والا و پس از تربيت هزاران دانشجوي توانمند به درجه شهادت نائل شد. 
برادر شهيد شهریاری با اشاره به اینکه ایشان در زمینه علم هسته‌ای به قدری پیش‌رفته بودند که دشمن تاب نیاورد و دست به ترور ایشان زد، گفت: اما یاد و نام شهید زنده است و بسیاری‌ها در کشور ادامه دهنده راه او هستند.
وی در بخشی دیگر با بیان اینکه شهید شهریاری یک الگو و درس برای خانواده و جامعه بود، گفت: مجید خدا ترس بود و تمام کارهای ایشان در راستای جلب رضایت خداوند بود. مجید طوری زندگی کرد که در قلب‌ها زنده بماند.
برادر شهید شهریاری گفت: تزکیه نفس ایشان باعث شد که زندگی را چمادامه دهند در این راه قدم بگذارد.
وی با بیان اینکه شهدا یک امانتی بر دوش ما قرار داده‌اند و آن اطاعت از ولایت است،گفت: باید امانت‌دار خوبی باشیم و همانطور که آنان به رسالت خود عمل کردن ما نیز به وظیفه خود عمل کنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر