logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

عملیات جست‌و‌جو یافتن مفقودی‌های خراسانلو در ابهر ادامه دارد

عملیات-جست‌و‌جو-یافتن-مفقودی‌های-خراسانلو-در-ابهر-ادامه-دارد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن 2 مفقودی منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر از روز گذشته (دوشنبه) آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت: بنا به اعلام و درخواست دادستانی شهرستان ابهر در خصوص مفقود شدن ۲ مرد 25 و 40 ساله در منطقه خراسانلو شهرستان ابهر عملیات جست و جو توسط تیم‌های هلال احمر آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: این عملیات توسط 21 نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب هفت تیم جست و جو در منطقه بیان شده از روز گذشته /دوشنبه 6 آذر/ آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد نیروها در عملیات شبانه به 60 نفر افزایش یافت که 50 نفر از نیروهای هلال احمر و 10 نفر نیز با مشارکت داوطلبان کوهنورد آشنا به منطقه بودند.

هاشمی خاطرنشان کرد: جست و جوی شبانه با افزایش نیروها از خراسانلو تا منطقه معدن مهستان و از این محل تا روستای مهستان به طور کامل انجام شد.

وی اظهار داشت: تا شامگاه گذشته افراد مفقودی در این مناطق بیان شده پیدا نشد و عملیات جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی ادامه دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر