logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۸۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

تدبیر امامین انقلاب شجره طیبه بسیج را جهانی کرد

تدبیر-امامین-انقلاب-شجره-طیبه-بسیج-را-جهانی-کرد
شهردار زنجان تشکیل بسیج را یکی از این ابتکارات دانست و گفت: درست است که ما در قبل از انقلاب امکاناتی داشتیم ولی این امکانات و تکنولوژی جوابگوی امنیت کشور نبود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از،روابط عمومی شهرداری زنجان، علیرضا فیروزفر در جلسه شورای اداری شهرداری زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به الگو پذیری بانوان مسلمان از مقام والای حضرت فاطمه (س) گفت: ولایت‌پذیری، حفظ عفاف و حجاب و تربیت فرزند و اهمیت دادن به خانواده از شاخصه‌های زندگی آن بانوی نمونه است.

بیشتر بخوانید

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: امروز وظیفه داریم ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج، بصورت بسیجی وار در لبیک به فرمان رهبری در خصوص جهاد تبیین وارد شویم.

وی یکی از مهمترین موضوعات در جهاد تبیین امروز را تبیین علت دشمنی ایران با اسرائیل غاصب دانست و ادامه داد: بسیج با تدبیر امام راحل در آذر ۵۸ و قبل از شروع جنگ تحمیلی تشکیل شد.

فیروزفر ادامه داد: افتخار نسل حاضر زیست در دوران زعامت امام راحل است. امامی که با شجاعت و تدبیری بی‌نظیر در رهبری دنیا بنیان هایی را پایه گذاری کرد که قطعا ثمرات و برکات فراوانی برای ایران و جهان داشته و خواهد داشت.

شهردار زنجان تشکیل بسیج را یکی از این ابتکارات دانست و ادامه داد: درست است که ما در قبل از انقلاب امکاناتی داشتیم ولی این امکانات و تکنولوژی جوابگوی امنیت کشور نبود.

وی با اشاره بوجود هزاران مستشار آمریکایی در زمان قبل از پیروزی انقلاب در کشور گفت: اداره کشور علیرغم وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند داخلی تحت سلطه سیاست وابسته نگه داشتن ایران بود.

شهردار زنجان با اشاره به برکات تشکیل بسیج در کشور گفت: بسیج بلافاصله بعد از تشکیل مقتدرانه وارد شد و توانست فتنه‌های ابتدای انقلاب را خنثی کند.

 فیروزفر با اشاره به شرایط کشور و اثرات منفی رژیم طاغوت در غرورملی گفت: اعتقاد مردم به امام و انقلاب باعث شد جریان و سازمانی مافوق همه سازمان‌های دنیا با تکیه بر نیروی مردمی تشکیل شود و قدرت دفاعی کشور را ارتقا دهد.

وی با اشاره به وضعیت کشور در اوایل انقلاب گفت: صدام با توجه به سیاست های حزب بعث و عداوت دشمنان قسم خورده انقلاب، بدون توجه به تشکیل بسیج و نقش داعیانه امام راحل به خاک مقدس ایران اسلامی تجاوز کرد و تصور می‌کرد در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه می‌تواند ایران را تصرف کند ولی با مقاومت مردمی برگرفته از تفکر بسیج نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه مفتضحانه شکست خوردند.

فیروزفر با تبیین علل دشمنی و بیزاری ایرانیان از رژیم صهیونیستی گفت: شبهه‌ای که مطرح می‌شود این است که دشمنی ما با اسرائیل یک دشمنی ایدئولوژیک است و منافع ملی فدای مسائل ایدئولوژیک میشود ولی این تفکر غلط است.

وی با اشاره به تاریخچه شکل گیری رژیم نامشروع صهیونیستی بعد از جنگ جهانی اول گفت: در سال ۱۹۴۸ میلادی و بعد از بروز اختلاف بین انگلستان بعنوان کشور قیم فلسطین و شبه نظامیان صهیونیست تصمیم در خصوص فلسطین را به سازمان ملل واگذار شد.

فیروزفر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی از زمان تقسیم کشور فلسطین گفت: در همان زمان چند ده شهر و روستا ویران و ۱۵هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۵۰ هزار فلسطینی آواره و به اردوگاه ها منتقل شدند.

وی با اشاره به مخالفت کشورها با تشکیل دولت اسرائیل براساس تصمیم ۱۹۴۸ گفت: مصدق اولین مقام رسمی ایران بود که با به رسمیت شناختن اسرائیل مخالفت کرد. شاه مخلوع نیز هیچگاه نخواست و نتوانست علنا اسرائیل را به رسمیت بشناسد هرچند که کاملاً تابع اسرائیل بود و بسیاری از اقدامات در کشور مانند ساواک براساس نظریات مستشاران اسرائیلی تشکیل و سازماندهی شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر