logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بسیجیان در همه صحنه‌های انقلاب افتخار آفریدند

بسیجیان-در-همه-صحنه‌های-انقلاب-افتخار-آفریدند
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد گفت: بسیجیان در همه صحنه‌های انقلاب افتخار آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در گردهمایی بسیجیان در صبح روز جمعه سوم آذرماه که در مصلی نماز جمعه برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان سر تا سر  مملو از عشق، ایثار مقاومت، پایداری، جانبازی، رشادت در شلمچه وخرمشهر بودند گفت: بسیجیان در دفاع از حریمی که حاج قاسم سلیمانی معرفی کردند که همان دفاع از حرم و اهل بیت(ع) و خیمه ولادت بود خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید
وی گفت: بنا به فرمان تاریخی امام راحل در پنجم آذرماه سال ۵۸ نهاد مقدس بسیج در ایران ایجاد شد و این نهاد مردمی در ایران تاسیس گردید.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: امام راحل فردی با تدبیر بود که با تدبیر به جای خود همه مردم را در مدیریت کشور و مشارکت عمومی دخیل داد و به صحنه آوردند.
سردار کرمی تصریح کرد: تا جایی که امام راحل، رهبر ، ولی عهد مسلمین در باب بسیج فرمودند؛ من دست شما را می‌بوسم و برای این بوسه افتخار  می‌کنم بنابراین بسیج افتخار کشور ما است.
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: رهبر عزیز انقلاب نیز در این باره فرمودند؛ بسبج  یکی از ذخایر  الهی است و باید گفت که رضایتمندی امامین انقلاب از شما بسیجیان است.
سردار کرمی گفت: آفرین بر ملت قهرمان و غیور  ایران اسلامی و پیشگامان آن‌ها در راه قرآن و انقلاب  که همان بسیجیان هستند.
وی افزود: در یک کلام امام راحل فرمودند؛ بسیج لشکر مخلص خداست درود بر لشگر مخلص خدا که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر