logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

۱۷۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان ابهر برگزار می‌شود

۱۷۰-برنامه-همزمان-با-هفته-بسیج-در-شهرستان-ابهر-برگزار-می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: در هفته بسیج ۱۷۰ برنامه اجرا خواهد شد که از آن تعداد ۳۰ عنوان برنامه آن شاخص شهرستانی است.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اعلام برنامه‌های هفته بسیج گفت: بسیج یکی از پرافتخارترین نهادهای مردمی است که تا به امروز توانسته در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم باشد و افتخارات زیادی کسب کند، خوشبختانه بسیج شهرستان هم همیشه پای کار بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود : اکنون بسیج همه‌گیر شده و در همه جای ایران اسلامی حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور فعالیت دارد و این حضور و فعالیت روز به روز بیشتر می‌شود و از همه مهمتر هر کسی که از این نظام و انقلاب حمایت کند یک بسیجی است.

افشار اذعان داشت: در هفته بسیج ۱۷۰ برنامه اجرا خواهد شد که از آن تعداد ۳۰ عنوان برنامه؛ رزمایش جهادگران فاطمی ۳ ،گلباران مزار شهدا، یادواره شهدا دانش آموز و شهدای غزه (لاله های روشن)، افتتاح سه باب مسکن مددجویی، تجمع سراسری بسیجیان، افتتاح مرکز مشاوره خانواده و برگزاری جشنواره ورزشی بومی محلی از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: برای ترویج فرهنگ و تفکربسیجی در بین نسل حاضر ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش در مدارس شهرستان ایجاد شده که در نوع خود بی‌نظیر است این امر موجب شده به رسالت خود که همان فرهنگ ایثار و شهادت است عمل کنیم.

وی تصریح کرد: امروز رسالتی که شما خبرنگاران دارید بسیارسخت و دشوار است که باید مراقب بود در این رسالت خطیر کوتاهی صورت نگیرد، انتقادها از روی دلسوزی باشد و عملکردها برای مردم صادقانه بیان شود حضور شما در کنار بسیج می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر