logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کاراته شهرستان ابهر:

کاراته‌کاران ابهری در مسابقات کاراته‌ آزاد استانی سوم شدند

کاراته‌کاران-ابهری-در-مسابقات-کاراته‌-آزاد-استانی-سوم-شدند
رئیس هیأت کاراته شهرستان ابهر گفت: در مسابقات کاراته آزاد استان زنجان به میزبانی هیأت کاراته شهرستان ابهر کاراته‌کاران ابهری سوم شدند.

حمیدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات کاراته آزاد استان زنجان به میزبانی هیأت کاراته شهرستان ابهر روز جمعه ۱۲ آبان ماه سال‌جاری، بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته آزاد استان در بخش کومیته آقایان، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و روز دانش‌آموز توسط هیأت کاراته شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این دوره از مسابقات حدود ۳۵۰ شرکت کننده در غالب هفده تیم از باشگاه‌های زنجان، ابهر، ایجرود، ماهنشان، هیدج، صائین‌قلعه، عمیدآباد، شریف آباد ابهر در رده سنی کودک و نوجوان در این مسابقات به رقابت پرداختند که در نوع خود بی‌نظیر بود.

اکبری تصریح کرد: پس از رقابتی سخت و نفس‌گیر، تیم‌های سیم و کابل نور زنجان، پارس صائین‌قلعه و کسری ابهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت کاراته ابهر گفت: در حاشیه مسابقه، حکم ریاست هیأت کاراته شهرستان ابهر به حمیدرضا اکبری ابهری اهدا و از زحمات آقای خلیلیان در زمان تصدی این پست قدردانی به عمل آمد.

وی در پایان از حمایت‌های همه جانبه سهندی رئیس هیأت کاراته استان زنجان، مقدم ریاست اداره ورزش و جوانان ابهر، بهاوری رئیس شورای شهر ابهر و کلیه مربیان، داوران، پیشکسوتان، اعضای هیأت کاراته ابهر و مسئولین اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر