logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتصاب دبیر روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور از استان زنجان

انتصاب-دبیر-روابط-عمومی-پارک‌های-علم-و-فناوری-کشور-از-استان-زنجان
طی حکمی از سوی معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان دبیر روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان، رضا آزاد امروز، در نشست مسئولان روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور با بیان اهمیت جهاد تبیین گفت: شاید پرتکرارترین تذکر رهبر انقلاب اسلامی به دولت فعلی در خصوص توجه به جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی باشد.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: برای پوشاندن ضعف خود در جهاد تبیین نیازمند برنامه‌ریزی و طراحی هنرمندانه و خلاقانه برای اطلاع رسانی هستیم.

آزاد افزود: اگر در حوزه‌های دیگر فعالیت دولت‌ها همواره شاهد فراز و نشیب بوده‌ایم، در آموزش عالی همواره روند رو به رشد داشتیم و حجم دستاوردها و موفقیت‌ها بسیار گسترده و زیاد است.

آزاد خطاب به مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری گفت: نتایج آموزش و پژوهش دانشگاه‌ها در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان وارد این حوزه می شود و باید اطلاع‌رسانی مطلوب و به‌ موقع از دستاوردها داشته باشید. وی به مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری توصیه کرد؛ تمرکز اصلی خود را به انعکاس محصولات و خدمات ارائه شده به صنعت و بازار اختصاص دهند.

معاون روابط عمومی وزارت علوم تاکید کرد: باید در فضای مجازی حضور فعال داشته باشیم و با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم.

 آزاد به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: مقدمه این مهم، تجربه‌نگاری است که بر چگونگی انجام فعالیت و حل چالش‌ها تکیه دارد. 

وی اختصاص بودجه مشخص و مستقل به روابط عمومی‌ها و تقویت نیروی انسانی این حوزه را از برنامه‌های پیش روی خود اعلام کرد.

در ادامه این نشست، با رای مدیران روابط عمومی پارک های علمی و فناوری کشور، کیوان فربودی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان دبیر روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر