logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۳۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ایجرود:

شهیدان الگو حفظ جوانان از توطئه‌های دشمنان هستند

شهیدان-الگو-حفظ-جوانان-از-توطئه‌های-دشمنان-هستند
امام جمعه شهرستان ایجرود گفت: الگوهایی مانند شهید فهمیده، آرمان، عجمی و حججی باعث حفظ نسل جوان و نواجوان از توطئه‌های دشمنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و سفارش به پارسایی و انجام واجبات و ترک محرمات، گفت: طبق آیات نورانی ۷۱ و ۷۲ سوره مبارکه مریم، از همه فرزندان آدم، همه و همه، وارد جهنم خواهند شد، چرا که این مورد، امری قطعی و حتمی از طرف خداوند متعال است، اما فقط انسان‌های خداباور، خدامحور و متقین از این فضا عبور داده شده و به سلامت رد می‌شوند و انسان‌های گناهکار در آنجا ماندگارند و نمی‌توانند عبور کنند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان لرستان با رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در این دیدار در خصوص جنایت‌های بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، بیانات بسیار مهمی بود. اسرائیل غاصب با نسل‌کُشی و استفاده از بمب‌های فسفری، خود را به پایان حیات ننگین خود رسانده است.

وی ادامه داد: امروز همه فهمیده‌اند که نتانیاهو و اسرائیل به پایان عمر نحس خود رسیده‌اند. آنها فقط رجز می‌خوانند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، چرا که غزه هم مانند عراق، افغانستان و سایر کشورها، باتلاقی برای آنها شده و باعث نابودی‌شان می‌گردد.

امام جمعه شهرستان ایجرود با اشاره به زوایای پیدا و پنهان طوفان الاقصی گفت: جهاد جبهه مقاومت و غیرت دینی مردم مظلوم فلسطین، امروز شعار مرگ بر اسرائیل را به شعاری جهانی تبدیل کرده و باعث رسوایی این سگ هار در جهان شده است. این طوفان، منجر به شکست نهایی رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی گفت: یاد و خاطره شهید فهمیده را گرامی می‌داریم. رسالت امروز متولیان امور فرهنگی بسیار سنگین است، باید فضای نماز جمعه هم به فضایی مملو از دانش‌آموزان بسیجی تبدیل شود. باید از الگوهایی مانند شهید فهمیده، شهید آرمان، شهید عجمی و شهید حججی برای حفظ نسل جوان و نوجوان از توطئه‌های دشمنان استفاده شود.

حجت‌الاسلام زرینه با اشاره به رشادت‌های شهیدان و جانبازان گفت: خون‌های پاک شهدا باعث شده ایران اسلامی امروز در برابر دشمنان، قاطعانه و قهرمانانه ایستاده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های فراوان نظام اسلامی گفت: به برکت خون‌های پاک شهیدان از جمله شهید طهرانی‌مقدم و با رهبری رهبر معظم انقلاب و با تلاش و مجاهدت جوانان غیور این مرزوبوم، جزو کشورهای برتر دنیا در علوم دفاعی و نظامی شده‌ایم و امروز موشک به دنیا صادر می‌کنیم.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل گفت: هر چقدر در جنگ نرم، عرق بیشتری بریزیم در جنگ سرد، تلفات کمتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، توانست افتخارات بزرگ بین‌المللی مانند عضویت در بریکس و شانگ‌های را داشته باشد و تحریم‌های ظالمانه آمریکا را همچون تیری به سمت سنگ، بی‌اثر گرداند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر