logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۳۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیات اسکیت استان زنجان:

هیئت اسکیت در همه شهرستانهای استان زنجان فعال می‌شود

هیئت-اسکیت-در-همه-شهرستانهای-استان-زنجان-فعال-می‌شود
نائب رئیس هیات اسکیت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در سطح شهرستانهای استان به منظور توسعه ورزش اسکیت وجود دارد گفت: هیئت اسکیت در همه شهرستانهای استان زنجان فعال می‌شود.

محمدحسن توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بابیان اینکه با گسترش این رشته در سطح شهرستانها می‌توانیم برای آینده ورزشکاران بیشتری در تیم ملی داشته باشیم اظهار کرد: هیات اسکیت استان زنجان به دنبال گسترش این رشته در سطح شهرستانها بوده و این برنامه‌ در سطح همه شهرستانها به جز دو شهرستان محقق شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حضور اسکیت باز مطرح زنجانی در تیم ملی گفت: در حال حاضر از استان زنجان محمد امین حیدری در تیم ملی اسکیت در حال فعالیت بوده و این ورزشکار اخیرا در مسابقات آسیایی هانگژو شرکت کرده و مقام چهارم در این رشته را کسب کرد.

نائب رئیس هیئت اسکیت استان زنجان گفت: تیم منتخب استان زنجان در مسابقات لیگ برتر که اخیرا برگزار شد در رده بانوان و آقایان شرکت کرده بود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه پیست اسکی زنجان گفت: با حمایت ورزش و جوانان استان زنجان پیست اسکی در مجموعه ورزشی انقلاب در حال احداث بوده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اردیبهشت سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

توکلی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور استعدادیابی و جذب جوانان و نوجوان استان به این رشته ورزشی افزود: در این راستا ایام تابستان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود و بین نفرات شرکت کننده در این کلاس‌ها نفرات برگزیده را عضو تیم منتخب استان می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر