logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۲۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور خرمدره:

عملیات طوفان‌الاقصی اوج شکست رژیم صهیونسیتی است

عملیات-طوفان‌الاقصی-اوج-شکست-رژیم-صهیونسیتی-است
رئیس دانشگاه پیام نور خرمدره با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی اوج شکست رژیم صهیونسیتی است گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان و آزادی خواهان دنیا همراه آنها هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نبض سحر، عزت الله نجفی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی اوج شکست رژیم صهیونسیتی است، افزود: نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان و آزادی خواهان دنیا همراه آنها هستند.

بیشتر بخوانید

نجفی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند، شکست ۱۵ مهر غیرجبران برای رژیم صهیونیستی بود، زیرا دنیا فکر نمی‌کرد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی شکستی به این سنگینی را متحمل بشود که قابل جبران در سال‌ها نخواهد بود.

وی اظهار کرد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد و تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می‌دهد وباید جوامع بین‌المللی جلوی این جنایات را بگیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: متأسفانه جنایات اسرائیل که در حال حاضر ادامه دارد باعث شده که امروز بچه‌های فلسطینی در زیر آوار گیر کرده‌اند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، و از ورود کمک‌های دیگر کشورها جلوگیری می کند که این کار کاملا غیر انسانی و خلاف حقوق بشر است.

نجفی با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است، تاکید کرد: امروز جهان اسلام و مردم منسجم و متحد شده‌اند پیروزی از آن اسلام است.

وی عنوان کرد: فروپاشی اسرائیل سریعتر شده است و امید است با عنایت پروردگار و حمایت جبهه مقاومت وعده رهبر معظم محقق و صهیونیسم ۸۰ سالگی خود را نبیند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر