logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۲۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان خبر داد:

افزایش ۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در ابهر

افزایش-۹-درصدی-تصادفات-منجر-به-فوت-در-ابهر
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان گفت: در شهرستان ابهر در ۶ ماهه اول سال‌جاری تصادفات منجر به فوت ۹ درصد افزایش یافته است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: تصادفات منجر به فوت ۹ درصد در ۶ ماهه اول سال‌جاری افزایش یافته است که دلایلی اعم از عدم توجه به جلو که ناشی از خواب‌آلودگی و خستگی در آزادراه است اما بیشترین علت این تصادفات انحراف به چپ در محورهای پرتردد، خصوصاً در محور قیدار_ابهر که یکی از پر تصادف‌ترین جاده‌ها در شهرستان ابهر طی دو سال اخیر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تصادف‌های بزرگی که عمدتاً بر اثر انحراف چپ هستند در محورهای پرتردد شهرستان به وقوع پیوسته و جلسات مکرری برگزار می‌شود و تلاش می‌شود اقداماتی در جهت آگاه‌سازی و بهبود وضعیت در این راستا انجام گیرد تا میزان تصادفات در محور قیدار_ابهر کاهش پیدا کند.

میناخانی با بیان اینکه در خصوص ناایمن بودن جاده‌ها مسائل مختلفی وجود دارد، گفت: در بخش خود جاده فارغ از مشکلاتی که در مسیرهای مواصلاتی وجود دارد اگر علت یک تصادف را بررسی کنیم، عامل انسانی، خودرو و راه نقش بسزایی در تصادفات دارد.

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان گفت: ما پیگیر هستیم که مشکلاتی که در صدر محور‌های قیدار_ابهر وجود دارد از طریق شورای راهداری و راه و شهرسازی مرتفع سازیم و تصادفات را وارد فاز کاهشی کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر