logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۲۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره:

گسترش مکارم اخلاقی از اهداف بعثت پیامبر اسلام بود

گسترش-مکارم-اخلاقی-از-اهداف-بعثت-پیامبر-اسلام-بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: بر اساس آموزه های  قرآن، مکارم اخلاقی هدف غایی بعثت است و خود پیامبر عظیم الشان اسلام می فرمایند: (به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام).

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مردانی در گفتگو با پایگاه خبری (نبض سحر )ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: بر اساس آموزه های  قرآن، مکارم اخلاقی هدف غایی بعثت است و خود پیامبر عظیم الشان اسلام می فرمایند: (به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام).

بیشتر بخوانید

وی گفت: انسان در زندگی همواره با گناه و اشتباه و خطا مواجه است. بنابراین، باید آنچه را برای خود می پسندد برای دیگری بپسندد و آنچه را برای خود نمی پسندند برای دیگران هم روا نداند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه ترویج مکارم اخلاق ازجمله اهداف بعثت پیامبر اسلام است، تاکید کرد:  انسان موجودی اجتماعی و کمال طلب است و رسیدن به کمال جز با پرورش فضایل و دوری از رذایل اخلاقی میسر نیست.

مردانی گفت: اخلاقیات هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی نقش بسزایی دارد، اگر همه پایبند اصول اخلاقی باشند جامعه از هرگونه آسیبی چه در بعد فردی و چه دربعد اجتماعی در امان خواهد ماند.

وی با اشاره به فعالیت دشمن در خصوص شبهه افکنی در مسیر دین و اسلام گفت: در میدان مقابله با هجمه‌ های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح  بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی پرداخت و در اختیار عموم مردم قرار گیرد تا اسیر شبهات و نفرت افکنی های دشمنان نشوند

.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر